دانشگاه محقق اردبیلی می تواند محور گردشگری علمی استان باشد

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این دانشگاه به جهت ظرفیت های علمی، می تواند محور گردشگری علمی و پژوهشی در استان اردبیل باشد.

دانشگاه محقق اردبیلی می تواند محور گردشگری علمی استان باشد

عزیز حبیبی 10 مهر در کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار با بیان این مطلب افزود: ورود دانشگاه محقق اردبیلی به جمع 600 دانشگاه برتر دنیا سبب شده است که دانشجویان مختلفی از کشورهای متعدد برای تحصیل در این دانشگاه درخواست بدهند و این می تواند گردشگری علمی در استان را تقویت کند.

عضو شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: صنعت گردشگری یکی از مناسب ترین صنایعی است که می تواند در منطقه تحول ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اغلب کشورها به صنعت گردشگری نگاه بلندمدت و عمیقی دارند، تشریح کرد: برگزاری این نوع کنفرانس ها می تواند ظرفیت های گردشگری استان اردبیل را معرفی نموده و این صنعت را به یکی از محورهای توسعه استان بدل کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی هم در این کنفرانس گفت: استان اردبیل به لحاظ منابع خدادادی و تاریخی توانمندی های بالایی دارد.

داود سیف زاده افزود: در حوزه گردشگری استان اردبیل جای کار وجود دارد و یکی از این کارها برگزاری همایش های علمی است تا چالش ها را شناسایی نموده و مطرح نمایند تا مدیران نسبت به برطرف آنها اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1875

به "دانشگاه محقق اردبیلی می تواند محور گردشگری علمی استان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه محقق اردبیلی می تواند محور گردشگری علمی استان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید