دست کم 15 زخمی در حادثه برای زیردریایی هسته ای آمریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه

به گزارش تیم علمی، ارتش آمریکا گفت دست کم 15 نفر در حادثه زیردریایی هسته ای این کشور که با جسمی در زیر آب در منطقه آسیا و اقیانوسیه برخورد نموده است، زخمی شدند.

دست کم 15 زخمی در حادثه برای زیردریایی هسته ای آمریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ارتش آمریکا روز گذشته (پنجشنبه) اعلام نمود یک زیردریایی هسته ای این کشور در منطقه آسیا و اقیانوسیه در دریای چین جنوبی با جسمی در زیر آب برخورد نموده است.

ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام نمود که زیردریایی هسته ای یو اس اس کنتیکت این کشور هنگام حرکت در آب های بین المللی در منطقه اقیانوس هند-آرام، به یک شیء نامعلوم برخورد کرد و مدعی شد این حادثه منجر به جراحات مرگبار نشده است.

مقامات آمریکایی مدعی شدند که این حادثه در آب های بین المللی در دریای چین جنوبی روی داد و دست کم 15 نفر از خدمه آن دچار جراحات سطحی مانند کبودی و بریدگی شدند.

این مقامات که خواستند نامشان فاش نشود افزودند این زیردریایی در شرایط پایدار باقی ماند و مولد هسته ای آن آسیب ندید و اکنون برای بازرسی بیشتر راهی گوآم است و انتظار می رود روز شنبه به آنجا برسد.

به گفته این مقامات اندازه آسیب وارد شده درپی این حادثه در حال ارزیابی است و نیروی دریایی آمریکا درخصوص این حادثه از کشوری درخواست یاری ننموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1883

به "دست کم 15 زخمی در حادثه برای زیردریایی هسته ای آمریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست کم 15 زخمی در حادثه برای زیردریایی هسته ای آمریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید