روایت آماری از نقش پررنگ خط دفاعی در ناکامی های فصل جاری یوونتوس

به گزارش تیم علمی، در حالی که ناکامی های فصل جاری یوونتوس بیشتر به کم تجربگی اعضای کادرفنی این تیم نسبت داده می گردد، آمارها از نقش پررنگ خط دفاعی بانوی پیر در این ناکامی ها حکایت دارند.

روایت آماری از نقش پررنگ خط دفاعی در ناکامی های فصل جاری یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس طی هفته های اخیر شاهد فروپاشی خط دفاعی اش بوده است؛ به طوری که از دریافت تنها 5 گل در 12 بازی به جایی رسیده که در 7 بازی متوالی قادر به کلین شیت نبوده است.

بیانکونری در حال حاضر در صندلی سوم جدول واقع شده است و نبرد سختی را با تیم هایی مانند آتالانتا، ناپولی، میلان و لاتزیو جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دارد. بانوی پیر در اولین بازی از 8 بازی باقی مانده اش در این فصل یکشنبه به مصاف آتالانتا می رود و امتیاز از دست دادن در این بازی می تواند برایش گران تمام گردد.

در این بین یکی از مهمترین دلایل نتایج ضعیف چند هفته اخیر یوونتوس از بین رفتن یکپارچگی خط دفاعی این تیم بوده است که نتوانسته عملکردی با ثبات ارائه کند.

یوونتوس از 20 ژانویه (سه ماه قبل) در یک مقطع که 12 بازی رسمی انجام داد تنها 5 گل خورد اما این تیم در 7 بازی رسمی اخیرش حتی یک کلین شیت هم نداشته است.

در این هفت بازی که شامل بازی هایش در لیگ قهرمانان اروپا هم می گردد، یوونتوس 9 گل خورده است، یعنی میانگین بیش از یک گل خورده در تمام بازی های.

اگرچه جدول رده بندی سری A نشان می دهد که یوونتوس و اینتر با 27 گل خورده در 30 بازی از نظر فنی دارای بهترین خطوط دفاعی هستند اما زمانی که یوونتوس با خودش و آماری که در فصول گذشته داشته مقایسه گردد، ابعاد افت این تیم بهتر تعیین می گردد.

یوونتوس حتی فصل گذشته که مائوریتزیو ساری با افکار هجومی اش این تیم را راهنمایی می کرد، در این مقطع از فصل گل های خورده کمتری در سری A داشت و 26 بار دروازه اش باز شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1646

به "روایت آماری از نقش پررنگ خط دفاعی در ناکامی های فصل جاری یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت آماری از نقش پررنگ خط دفاعی در ناکامی های فصل جاری یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید