زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش تیم علمی، زمان انتخاب واحد دانشجویان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای شد.

زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای شد.

گفتنی است، تمامی دانشجویان برای انتخاب واحد و سایر امور آموزشی ضروری است از آدرس اینترنتی sada.guilan.ac.ir استفاده کنند.

دانشجویان می توانند در روز های چهارشنبه 20 شهریور ماه بعد از خاتمه ساعت اداری و روز های پنج شنبه و آدینه مورخ 20 و 21 شهریورماه از نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ 15 لغایت 21 شهریور ماه انتخاب واحد دارند در ساعات و روز هایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

شایان به ذکر است، دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاه ها هستند نمی توانند درترم جاری انتخاب واحد انجام دهند. در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت شرکت در انتخاب باید نامه مخالفت با مهمانی و انتقالی خود را از دانشگاه مقصد دریافت و به آموزش دانشکده تحویل کنند تا مجوز شرکت در انتخاب واحد برایشان صادر گردد.

بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی باشند در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسوولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.

بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان در زمان حذف و اضافه صرفا مجاز به اخذ و حذف سه درس است.

دانشجویان تمامی ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آن ها به اتمام رسیده جهت اخذ دروس، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه هستند.

گفتنی است، دانشجویان برای کسب اطلاع بیشتر به سایت https://guilan.ac.ir/ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1254

به "زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه گیلان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید