انتها سال تحصیلی دانش آموزان با مدرسه تلویزیونی ایران

به گزارش تیم علمی، سال تحصیلی دانش آموزان با مدرسه تلویزیونی ایران به خاتمه رسید.

انتها سال تحصیلی دانش آموزان با مدرسه تلویزیونی ایران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بیشتر دانش آموزان، شبکه آموزش سیما بخشی از ساعات خود را به موضوع آموزش تکمیلی دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف اختصاص داد و بدین ترتیب دانش آموزان توانستند سال تحصیلی خود را با تلویزیون و به وسیله آموزش از راه دور به انتها برسانند.

تعطیلی مدارس و عقب ماندن دانش آموزان از کتاب های درسی باعث شد تلویزیون کتب و مقاطع درسی را به صورت آموزش از راه دور تدریس کند.

مدرسه تلویزیونی با مرور درس ها و برطرف کردن مسائل و حل تمرین ها به کار خودتا 27 خردادماه ادامه می دهد.

با انتها سال تحصیلی دانش آموزان و روزهای امتحان مدرسه تلویزیونی ایران مرور درس ها و حل و برطرفِ مسائل عقب ماندگان از تحصیل را در دستور کار دارد. کسانی که حتی در کلاس های مدرسه تلویزیونی از آموزش دروس عقب مانده اند و یا به وسیله فضای مجازی و ارتباط با معلمین خودشان پیروز به دریافت همه نکات و آموزش ها نشدند در این دوره هم می توانند مسائلشان را در آموزشِ این روزهای تلویزیون دریافت نمایند و آماده امتحان شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1117

به "انتها سال تحصیلی دانش آموزان با مدرسه تلویزیونی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها سال تحصیلی دانش آموزان با مدرسه تلویزیونی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید