سامسونگ نمایشگر تاشوی جدید خود را در یک ویدیو به تصویر کشید

به گزارش تیم علمی، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی براینکه سامسونگ طی این هفته میخواهد از فناوری های جالبی پیرامون نمایشگرهای تاشو و دوربین زیر نمایشگر رونمایی کند. به همین دلیل امروز شاهد انتشار ویدیویی از شرکت بودیم که در آن، طراحی نمایشگر تاشوی جدید و تمام فناوری های مربوط به آن به تصویر کشیده شد.

سامسونگ نمایشگر تاشوی جدید خود را در یک ویدیو به تصویر کشید

سامسونگ دیسپلی که به عنوان تولیدنماینده صفحه نمایشگر محصولات سامسونگ و سایر شرکت ها فعالیت می نماید، روز گذشته اظهار داشت میخواهد در هفته پیش رو و در جریان رویداد Display Week از چهار فناوری جالب و هیجان انگیز رونمایی کند. این فناوری ها شامل نمایشگر تاشو (به شکل Z)، نمایشگر رول شونده، دوربین سلفی زیر نمایشگر برای لپ تاپ و نمایشگر تاشونده لپ تاپ می شوند که در ویدیوی امروز، تمام این فناوری ها به تصویر کشیده شدند.

در این ویدیو به طور کامل متوجه شدیم که شرکت قرار است طی ماه ها یا شاید یکی دو سال آینده از چه محصولاتی رونمایی کند. البته اگر تمام ایده هایی که در این ویدیو دیدیم به طور کامل در عمل هم اجرا شوند، شاهد محصولات واقعا هیجان انگیزی خواهیم بود که می توانند دنیای فناوری را وارد عرصه جدیدی نمایند.

علاوه بر گوشی تاشو، سامسونگ نمایی از گوشی رول شونده و نمایشگر تاشوی لپ تاپ و دوربین سلفی زیر نمایشگر را نیز به تصویر کشید. البته نمایشگر تاشوی 17 اینچی این شرکت پیش تر معرفی شده بود و خب می دانستیم قرار است در یک لپ تاپ مورد استفاده قرار بگیرد که به نظر می رسد ظاهری شبیه به لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 فولد دارد.

با توجه به ویدیو، به نظر می رسد وقتی این لپ تاپ جمع باشد، ظاهری شبیه به یک تبلت های هیبریدی دارد اما وقتی آن را باز می کنید، یک نمایشگر عظیم در اختیار خواهید داشت. البته این محصول یک نمایشگر است اما خب سامسونگ برای سهولت کار با آن، یک صفحه کلید هم در نظر گرفته که بیشتر ظاهری شبیه به لپ تاپ بگیرد.

متاسفانه نمی دانیم چه زمانی قرار است گوشی تاشوی سامسونگ یا تمام این ایده های جذابی که در این ویدیو دیدیم قرار است در قالب یک گوشی یا محصولی هوشمند وارد بازار شوند. سامسونگ و سامسونگ دیسپلی اولین بار در سال 2011 از طرح مفهومی یک گوشی تاشو رونمایی کردند و خب دیدیم که اولین نتیجه کار آن ها در عمل، 8 سال بعد و در سال 2019 خود را نشان داد که باز هم کامل و بدون نقص نبود. حتی یک سال بعد و در سال 2020 هم گوشی های تاشو کامل نبودند و نقص هایی داشتند.

بنابراین در درجه اول نباید انتظار داشته باشیم خیلی زود شاهد محصولاتی با این قابلیت ها باشیم و در درجه دوم نباید انتظار داشته باشیم اگر گوشی، تبلت، لپ تاپ یا هر گجت هوشمند دیگری با قابلیت تاشو، رول شونده، دوربین سلفی زیر نمایشگر و … راهی بازار گردد عملکرد بی نقصی داشته باشد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1716

به "سامسونگ نمایشگر تاشوی جدید خود را در یک ویدیو به تصویر کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ نمایشگر تاشوی جدید خود را در یک ویدیو به تصویر کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید