شیائومی نسل جدید می میکس را 9 فروردین معرفی می نماید

به گزارش تیم علمی، گوشی های سری شیائومی می میکس به داشتن ویژگی های نوآورانه شهرت دارند اما بعد از معرفی گوشی مفهومی می میکس آلفا در اواخر سال 2019، دیگر خبری از نسل جدید این سری نشد. حالا شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو رسما اعلام نموده که در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) از نسل جدید سری می میکس رونمایی می نماید.

شیائومی نسل جدید می میکس را 9 فروردین معرفی می نماید

البته طبق ترجمه متن منتشر شده، دقیقا تعیین نیست که آیا این گوشی به طور کامل رونمایی می گردد یا اینکه فقط به طور محدود به آن پرداخته خواهد شد. با توجه به اینکه در این متن از لغت گپ زدن (Chat) استفاده شده، به احتمال زیاد فقط به طور محدود طراحی و بخشی از امکانت این گوشی نشان داده می گردد.

طی ماه های گذشته، گزارش های زیادی درباره اولین گوشی تاشوی شیائومی منتشر شده که گفته می گردد مبتنی بر برند می میکس خواهد بود. در زمینه گوشی های تاشو، سامسونگ پیروز شده چندین گوشی را راهی بازار کند و در این زمینه جلب توجه زیادی نموده است. البته شیائومی هم به عرضه گوشی های جذاب مقرون به صرفه شهرت دارد و باید ببینیم که این گوشی با چه قیمتی به دست کاربران می رسد.

از بین ویژگی های احتمالی این گوشی می توانیم به نمایشگر اصلی با اندازه 7 اینچ و رفرش ریت 120 هرتز اشاره کنیم. همچنین احتمالا اسنپدراگون 888 به عنوان تراشه آن انجام وظیفه می نماید و دوربین اصلی آن هم مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی است. در نهایت همان طور که احتمالا می دانید، در این مراسم شاهد معرفی می 11 پرو و می 11 اولترا هم خواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1618

به "شیائومی نسل جدید می میکس را 9 فروردین معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی نسل جدید می میکس را 9 فروردین معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید