سیمئونه: برایم مهم نیست رئال مادرید ال کلاسیکو را ببرد یا بارسلونا، قهرمانی اتلتیکو به خودمان بستگی دارد

به گزارش تیم علمی، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می گوید برای او فرقی ندارد که در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم لالیگا، کدام یک از دو قدرت سنتی اسپانیا، برنده گردد.

سیمئونه: برایم مهم نیست رئال مادرید ال کلاسیکو را ببرد یا بارسلونا، قهرمانی اتلتیکو به خودمان بستگی دارد

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در نشست خبری پیش از مصاف فردا شب (یکشنبه) تیمش در خانه رئال سوسیه داد در هفته بیست و ششم لالیگا، به خبرنگاران گفت: سوسیه داد تیمی است که خوب فوتبال بازی می نماید، پرتلاش است و بازیکنانی سرعتی دارد که در گلزنی تبحر دارند. در این مسابقه برنامه بازی ما مانند همواره خواهد بود. سوسیه داد تیمی قوی دارد که بردن در خانه این تیم را کار سختی می نماید.

سیمئونه در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره ال کلاسیکوی امشب در استادیوم خانگی رئال مادرید و اینکه ترجیح می دهد کدام تیم برنده گردد، مدعی شد که برای او فرقی ندارد. این در حالیست که بارسلونای صدرنشین با بردن ال کلاسیکو 19 امتیاز از اتلتیکومادرید فاصله می گیرد و رئال مادرید دو امتیاز کمتر از روخی بلانکو در رده سوم واقع شده است.

سرمربی آرژانتینی قرمزوسفیدپوشان مادرید گفت: ال کلاسیکو؟ این سؤالی آسان با جوابی آسان است. ما باید به خودمان فکر کنیم. در اصل، همواره همه چیز به خودمان بستگی دارد، حالا هر اتفاقی که می خواهد رخ دهد. این خودمان هستیم که مشخص می کنیم چه جایگاهی در لالیگا داشته باشیم. برای یک طرفدار اتلتیکو چیزی که اهمیت دارد، پیروزی این تیم است، چون سایر چیزها فایده ای به حال ما ندارد.

اتلتیکومادرید فردا شب از ساعت 21 به وقت تهران میهمان سوسیه داد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 173

به "سیمئونه: برایم مهم نیست رئال مادرید ال کلاسیکو را ببرد یا بارسلونا، قهرمانی اتلتیکو به خودمان بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: برایم مهم نیست رئال مادرید ال کلاسیکو را ببرد یا بارسلونا، قهرمانی اتلتیکو به خودمان بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید