ژاوی: پدری بازیکنی خارق العاده است، برای بازی برگشت برابر ناپولی روحیه گرفتیم

به گزارش تیم علمی، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی قاطع شاگردانش در خانه والنسیا از آنها و به طور ویژه هافبک اسپانیایی جوان این تیم تمجید کرد.

ژاوی: پدری بازیکنی خارق العاده است، برای بازی برگشت برابر ناپولی روحیه گرفتیم

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی 4 بر یک شب گذشته (یکشنبه) این تیم در خانه والنسیا در هفته بیست و پنجم لالیگا که آن را به رده چهارم جدول برگرداند، در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

ژاوی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خود گفت: نسبت به بازی های قبلی، برای شناسایی و استفاده از فضاهای خالی بهتر عمل کردیم. در واقع عملکردمان در نیمه اول فوق العاده بود. در نیمه دوم خیلی جالب نبودیم و تحت فشار قرار گرفتیم. در مجموع من از عملکردمان راضی ام. پدرو و نیکو آرامش را به تیم ما برگرداندند، اما در کل ما یک پیروزی ارزشمند کسب کردیم.

ژاوی به تمجید از پدری ادامه داد و گفت: به نظر من نقش پدری در ثبت این پیروزی استثنایی بود. من حتی فکر می کنم که او می تواند به برترین بازیکن جهان در پست خودش تبدیل شود. داشتن چنین بازیکنی در تیم تان یک نعمت است.

سرمربی کاتالان ها درباره علت اُفت مقطعی تیمش به خصوص در زدن ضربات پایانی مقابل دروازه رقبا گفت: خب من فکر می کنم که این مشکل به اعتمادبه نفس ضعیف تیم برمی شود. برای این مشکل هم فرمولی جادویی وجود ندارد. این خود بازیکن است که باید کوشش، انگیزه و اعتمادبه نفس داشته باشد. من فکر می کنم که از بعضی جهات عملکردمان در بازی مقابل ناپولی (در دور رفت پلی آف یک هشتم نهایی لیگ اروپا) بهتر بود.

ژاوی در پاسخ به این سؤال که آیا این پیروزی به مردان او برای کسب پیروزی در خانه ناپولی روحیه و اعتمادبه نفس خواهد داد، تأکید کرد: قطعاً همینطور است. بردن در خانه تیمی مانند والنسیا که در نیمه دوم هم خیلی ما را تحت فشار قرار داد، به تیم مان روحیه فراوانی می دهد.

بارسلونا روز پنجشنبه هفته جاری در دور برگشت پلی آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میهمان ناپولی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2077

به "ژاوی: پدری بازیکنی خارق العاده است، برای بازی برگشت برابر ناپولی روحیه گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: پدری بازیکنی خارق العاده است، برای بازی برگشت برابر ناپولی روحیه گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید