شادیانه های اقوام به فجر 34 می آید، ارتقای کیفی بخش نواحی

به گزارش تیم علمی، شهرام صارمی مدیراجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در مصاحبه با خبرنگاران شرح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، سال جاری برنامه های بسیار مهمی در راستای ارتقای سطح کیفی بخش موسیقی نواحی داریم که امیدوارم با تلاشی که از سوی ستاد جشنواره رخ داده بتوانیم شاهد برگزاری یک بخش با کیفیت و متفاوت در حوزه موسیقی نواحی باشیم.

شادیانه های اقوام به فجر 34 می آید، ارتقای کیفی بخش نواحی

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیمات اخذ شده، سال جاری رویکرد جشنواره فجر را بر اساس اجرای شادیانه های موسیقی اقوام ایران پایه گذاری نموده ایم و گروه ها بر اساس این محور موضوعی به بخش نهایی جشنواره راه پیدا می نمایند. البته طی روزهای آینده جزییات بیشتری از بخش موسیقی نواحی جشنواره و همچنین نحوه انتخاب این آثار در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر هم زمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ 24 تا 30 بهمن 1397 برگزار خواهد شد.

فراخوان این دوره نیز بنا بر اهداف و ماموریت های معین شده در آیین نامه برگزاری جشنواره و شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت های خلاقانه هنرمندان و گروه های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 77

به "شادیانه های اقوام به فجر 34 می آید، ارتقای کیفی بخش نواحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادیانه های اقوام به فجر 34 می آید، ارتقای کیفی بخش نواحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید