طاهری: حسن یزدانی قهرمانی همه چیز تمام است، انتخابی نباشد، کشتی گیر دلسرد می شود

به گزارش تیم علمی، دارنده مدال های نقره و برنز کشتی جوانان و امیدهای جهان قهرمان المپیک 2016 ریو را قهرمانی همه چیز تمام مطرح کرد که حضورش به همه کشتی گیران امید و انگیزه می دهد.

طاهری: حسن یزدانی قهرمانی همه چیز تمام است، انتخابی نباشد، کشتی گیر دلسرد می شود

به گزارش خبرنگاران، امین طاهری در خصوص اردوهایی تیم ملی در برنامه دایره طلایی، گفت: اردوی چهارم از فردا (یکشنبه) شروع می شود. در این سه اردویی که پشت سر گذاشتیم، تمرینات خوبی انجام شد و میزان آمادگی مان در مقایسه با ابتدای ورود به اردو، بهتر شده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به حضور کشتی گیران گرجستانی و ترک در جام پلیکونه که اسفندماه در ایتالیا برگزار خواهد شد، گفت: می شود از این رقابت ها استفاده خوبی کرد. قطعاً کشتی دریافت با رقبای مطرح خارجی شرایط خوبی را ایجاد می کند و برای من که هدفم مدال جهانی و المپیک است، یک فرصت خوب خواهد بود. لازمه رسیدن به مدال، کشتی دریافت با حریفان بزرگ است.

دارنده مدال نقره جوانان جهان در خصوص عدم کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان، امید و بزرگسالان آسیا گفت: امیدوارم دیگر مدال برنز نگیرم و رنگ مدالم تبدیل به طلا شود. حتما با طلا برمی گردم و همه را شادمان خواهم کرد.

طاهری با اشاره به تاثیر و کمک برگزاری لیگ برتر در آماده سازی کشتی گیران گفت: این رقابت ها به شخصه به من خیلی کمک کرد. البته بعد از حضور در دور رفت، متاسفانه به خاطر ابتلا به کرونا نتوانستم در دور برگشت تیم دانشگاه آزاد را همراهی کنم، اما همان حضور در دور رفت باعث شد در انتخابی تیم ملی بهتر کشتی بگیرم.

وی با تاکید بر موافقت کشتی گیران با برگزاری مسابقات انتخابی، گفت: برگزاری انتخابی انگیزه را در بین همه کشتی گیران حفظ می کند. خدا را شکر چند ماه پیش هم انتخابی تیم ملی برگزار شد و حرف و حدیثی در ذهن کشتی گیری باقی نماند. کشتی گیر یک سال زحمت می کشد و اگر انتخابی نباشد دلسردی پیش می آید.

دارنده مدال برنز کشتی امیدهای جهان در خصوص رقبایش در تیم ملی شرح داد: قطعا بودن حریف می تواند تلاش آدم را بیشتر کند. با داشتن رقیب است که تمرینات را بهتر انجام داده و حس خواستن در وجود آدم بیشتر می شود.

طاهری با اشاره به نقش پررنگ حسن یزدانی در انگیزه کشتی گیران گفت: من و حسن یزدانی از مسابقات جوانان جهان در سال 2014 هم تیمی بودیم. او نمونه شاخص یک قهرمان همه چیز تمام است. روحیه حسن آقا را در کمتر کسی دیدم. قطعا حضور او به عنوان قهرمانی که منش پهلوانی هم دارد، می تواند به همه ما کمک کند.

ملی پوش سنگین وزن کشتی ایران با اشاره به بازسازی و بازسازی خانه کشتی شهید هادی گفت: بازسازی خانه کشتی یکی از تصمیمات خوب و کارهای بزرگ دبیر بود. این محل به بازسازی احتیاج داشت و محل تمرینی قبلی در شأن قهرمانان کشتی نبود. آنجا درواقع خانه دوم ماست و حتی بیشتر از خانه خودمان، زندگی مان را آنجا می گذرانیم. خانه کشتی به بهترین شکل ممکن بازسازی شد که این در روحیه ورزشکار تاثیر مثبت می گذارد.

وی ضمن تشکر از پدر و مادرش، مربیان تیم ملی و ارسلان پیروز، در خصوص علیرضا رضایی نیز گفت: پهلوان رضایی یکی از قهرمانان و انسان های شریف ورزش ما است. خدا را شکر توانستم از حضور او به عنوان مربی و بزرگتر استفاده کنم. حضورش همیشه باعث دلگرمی من است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1586

به "طاهری: حسن یزدانی قهرمانی همه چیز تمام است، انتخابی نباشد، کشتی گیر دلسرد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: حسن یزدانی قهرمانی همه چیز تمام است، انتخابی نباشد، کشتی گیر دلسرد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید