9 فروردین؛ ملاقات دوباره گل محمدی و مهدوی کیا

به گزارش تیم علمی، تیم های فوتبال امید و پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

9 فروردین؛ ملاقات دوباره گل محمدی و مهدوی کیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در راستای آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند ازبکستان، اردوی این تیم در مرکز ملی فوتبال ایران در حال برگزاری است.

مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید به جهت حضوری پرقدرت در این رقابت ها و بعلاوه بازی های آسیایی 2022 هانگژو در چین ، بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه و رقابت های مقدماتی المپیک 2024 پاریس، برنامه ریزی فشرده و دقیقی را با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام داده و به همین جهت با استراتژی پشتوانه سازی در اولین اردوی این تیم در سال نو از بازیکنان زیر 21 سال استفاده دعوت به عمل آمده است.

برنامه تمرینی و مراقبت های لازم به وسیله کادر فنی و سرپرستی و پزشکی به صورت منظم در حال اجراست و تمرین ها صبح و بعدازظهر در حال پیگیری است و تیم امید در روز دو نوبت تمرین می نماید. بعلاوه کادر فنی آنالیز تمرین ها را هم در دستور کار قرار داده و عملکرد همه بازیکنان به دقت زیر نظر است و روزانه آنالیز می گردد.

برای هماهنگی هر چه بیشتر تیم با نفرات نو در اردوی نوروزی، کادر فنی تیم ملی امید بازی مقابل دو تیم لیگ رجحان نساجی مازندران و پرسپولیس را در دستور کار قرار داده و قرار است شاگردان مهدوی کیا ساعت 16 یکشنبه 7 فروردین در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال، میزبان نساجی قائمشهر و دو روز بعد یعنی سه شنبه 9 فروردین و ساعت 16 میزبان شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس باشند تا تیم امید در دو ملاقات مقابل تیم های لیگ رجحان محک بخورد.

در صورت باز بودن هر دو بازی، شرایط حضور رسانه ها برای پوشش این دو ملاقات محبت آمیز، به وسیله رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2111

به "9 فروردین؛ ملاقات دوباره گل محمدی و مهدوی کیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 فروردین؛ ملاقات دوباره گل محمدی و مهدوی کیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید