طباطبایی: کادر فنی درباره بازگشت ستاره ها تصمیم می گیرد، می خواهیم به عنوان تیم نخست آسیا، المپیکی شویم

به گزارش تیم علمی، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: کوشش ما این است که به عنوان تیم نخست آسیا به صورت مستقیم به المپیک صعود کنیم .

طباطبایی: کادر فنی درباره بازگشت ستاره ها تصمیم می گیرد، می خواهیم به عنوان تیم نخست آسیا، المپیکی شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل استرالیا و صعود به جام جهانی بسکتبال گفت : بازی بسیار خوبی بود و همه بازیکنان کوشش خود را به کار بستند. از پیروزی و صعود به جام جهانی بسیار خرسند هستیم .

وی ادامه داد: برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در جام جهانی یک اردوی 5 ماهه را در نظر داریم و حضور در یک تورنمنت داخلی یا خارجی برنامه دیگر ما است. همچنین بنا داریم تیم بسیار خوبی را برای جام جهانی 2019 آماده کنیم .

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره بازگشت بعضی ستاره ها به تیم ملی گفت: کادر فنی در این مورد تصمیم می گیرد، ولی نظم، ترتیب، اخلاق و انضباط برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد.

طباطبایی در خاتمه گفت : کوشش ما این است که به عنوان تیم نخست آسیا به صورت مستقیم به المپیک صعود کنیم .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 171

به "طباطبایی: کادر فنی درباره بازگشت ستاره ها تصمیم می گیرد، می خواهیم به عنوان تیم نخست آسیا، المپیکی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: کادر فنی درباره بازگشت ستاره ها تصمیم می گیرد، می خواهیم به عنوان تیم نخست آسیا، المپیکی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید