فتح الله زاده: قرارداد شفر ترکمنچای است

به گزارش تیم علمی، فتح الله زاده در عین حال که بر این باور است علیه شفر سنگ اندازی شده اما قرار داد این مربی را ترکمنچای می داند.

فتح الله زاده: قرارداد شفر ترکمنچای است

انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی استقلال موافقان و مخالفان کمی ندارد. فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در این باره حرف هایی زده است: ما یکسری سرمایه های خوب در استقلال داریم که اگر نتوانیم از آنها مراقبت کنیم این سرمایه ها را می سوزانیم. متأسفانه برخی برای نجات خودشان از محبوبیت و صندلی بازیکنان خوش نام استفاده می نمایند که این موضوع خیلی خطرناک است. فرهاد مجیدی عاقل است و می داند که سرمربی گری استقلال سخت خواهد بود من امیدوار هستم باشگاه استقلال با خود فرهاد مجیدی هماهنگ کند که یک مربی بزرگ خارجی فصل آینده به استقلال بیاید یا اگر فرهاد دوست دارد سرمربی باشد حتماً یک دستیار بزرگ در کنار خودش داشته باشد وگرنه مطمئن باشید او به مشکل می خورد. مجیدی البته این مسائل را می داند و من امیدوار هستم با حضور یک چهره استقلالی، استقلال بعد از چند سال به یک قهرمانی برسد.

استقلال با مطالبات سنگین شفر چه کند؟ فتح الله زاده در این باره هم حرف هایی دارد: برخی وقت ها صحبت هایی می کنم که متوجه می شوم آقایانی که دنبال منفعت و حرف های خاص هستند علیه من مطالبی می نویسند ولی من استقلال را دوست دارم و هر چه دارم از این باشگاه است بنابر این با وجود اینکه از حرف هایم ضربه خوردم حرف حق را به طرفداران می زنم. قرارداد شفر یک قرارداد ترکمنچای و غیرحرفه ای بوده و آنهایی که این قرارداد را بستند باید جوابگو باشند. من هنوز هم می گویم شفر مربی بدی نبود و هر تیمی را به او می دادند او آن را شخم می زد و تیم را احیاء می کرد اما متأسفانه عده ای در کار او گذاشته اند و برای او سنگ اندازی کردند و نمی خواستند این مربی پیروز گردد.متأسفانه این رفتارها با شفر اصلاً کار درستی نبود و به نظرم کار حرفه ای صورت نگرفت.

فتح الله زده در انتها حرف هایش گفت: قرارداد شفر یک میلیارد و دو میلیارد نیست بلکه نزدیک به 15 میلیارد تومان است آقایانی که دروغ می گفتند من برای استقلال بدهی گذاشتم باید به این باور برسند که من جان واریو، فرهاد مجیدی، ساموئل و نکونام را می گرفتم و اگر بدهی هم می ماند برای این ها بود نه اینکه گرو و نیویمایر را بیاوریم و 10 میلیارد به آنها بدهیم آخر هم هیچ خروجی نداشته باشند. جالب است آقایان روزه سکوت گرفته اند و در خصوص این بازیکنان شرح هم نمی دهند. چه اتفاقی افتاده که دو بازیکن 10 میلیارد برای باشگاه هزینه داشتند ولی کسی از آنها شرح نخواسته است. متأسفانه این تصمیمات باشگاه استقلال را به این روزها کشانده است.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 199

به "فتح الله زاده: قرارداد شفر ترکمنچای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: قرارداد شفر ترکمنچای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید