فتح الله زاده: تا دوشنبه تکلیف استراماچونی و استقلال تعیین می گردد، از فردا پیگیر کار ها هستم

به گزارش تیم علمی، عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تا دوشنبه تکلیف استقلال با استراماچونی تعیین خواهد شد.

فتح الله زاده: تا دوشنبه تکلیف استراماچونی و استقلال تعیین می گردد، از فردا پیگیر کار ها هستم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی فتح الله زاده در تبادل نظر با شبکه سه درمورد اتفاقاتی که برای استراماچونی رخ داد، گفت: استقلال تحت فشار طرفداران است و آن ها فکر می نمایند باشگاه قصوری انجام داده که این مسائل در رسانه ها مطرح می گردد. پول در رم ایتالیا وجود دارد و، چون شماره حساب ساعت 3 اعلام شد و بانک ها در آن ساعت تعطیل هستند اعلام وصول پول به روز دوشنبه موکول شده است و پول در حساب استراماچونی خواهد بود.

وی در خصوص اینکه او قرارداد استراماچونی را دیده یا نه بیان کرد: من قرارداد او را ندیدم، زیرا سمتی در استقلال تا امشب نداشتم. این مسائل باید حل گردد، ما و استراماچونی باید تعامل کنیم طرفداران به او احترام گذاشتند و در ابتدای فصل که تیم نتیجه نمی گرفت و وزارت ورزش و مدیران باشگاه تحت فشار بودند تا سرمربی عوض گردد از استراماچونی حمایت شد. استراماچونی هم ماند و تیم را متحول کرد. دوشنبه هم پول در حساب این مربی است همسر او و خودش به ایران علاقمند هستند. من امروز نیمچه مسئولیتی در استقلال پیدا کردم و از فردا پیگیر کار ها هستم و عصر فردا ان شاءاله خبر های خوشی به طرفداران بدهیم.

عضو جدید هیات مدیره استقلال درمورد اینکه محتمل است که بعد از واریز پول استراماچونی به ایران برگردد یا خیر گفت: پول دوشنبه در حساب او خواهد بود و ما به تعهدمان عمل نموده ایم. تا دوشنبه منتظر استراماچونی می مانیم و دوشنبه تکلیف استراماچونی و استقلال معین می گردد. اگر ما به تعهدمان عمل نکردیم و دوشنبه در حسابش نبود او فسخ کند. استراماچونی مربی خوبی است و طرفداران او را می خواهند.

فتح الله زاده در خصوص اینکه دوشنبه برای بازگشت استراماچونی بلیت تهیه شده یا نه توضیح داد: نماینده آقای خلیل زاده امروز هم برای او بلیت تدارک دیده بود. فیش رسمی سفارتخانه تعهد رسمی جمهوری اسلامی ایران یک سند بین المللی است به محض اعلام آمادگی استراماچونی بلیت هم برای او تهیه خواهیم کرد. ما بیخود هم وعده نمی دهیم اتفاقی هم که افتاده به خاطر اختلاف تعطیلی روز های دو کشور است.

فتح الله زاده در خصوص اینکه با استراماچونی بدقولی های زیادی شده و نباید گفت: خوش حساب بوده ایم بیان کرد: باید تدبیر می شد تا کار به اینجا نمی رسید. استراماچونی مربی خوبمان است و کوشش می کنیم او به استقلال بگردد. دل طرفداران را شاد کند و طرفدارانی که تیمشان مدت ها بود به این خوبی بازی نمی کرد و من هم ول کن مساله نیستم و تا جایی که امکان داشته باشد این مساله را پیگیری می کنم.

وی در سرانجام با تشکر از بازیکنان استقلال گفت: از بازیکنان تیم که با وجود مشکل نداشتن مربی برای موفقیت تیم کوشش کردند تشکر می کنیم به خصوص ورویا غفوری کاپیتان تیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 704

به "فتح الله زاده: تا دوشنبه تکلیف استراماچونی و استقلال تعیین می گردد، از فردا پیگیر کار ها هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: تا دوشنبه تکلیف استراماچونی و استقلال تعیین می گردد، از فردا پیگیر کار ها هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید