فراخوان دومین کارگاه طراحی نقش سرشک ، ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

به گزارش تیم علمی، دبیرخانه ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی طی فراخوانی دومین کارگاه طراحی (ورکشاپ) نقش سرشک را باحضور محمد اردلانی برگزاری می نماید.

فراخوان دومین کارگاه طراحی نقش سرشک ، ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی با هدف فراوری آثار خلاقانه گرافیک، تصویرسازی و تایپوگرافی برای استفاده پوشاک در ماه محرم به همت کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در تهران برگزار می گردد.

هنرمندان برای حضور رایگان در این کارگاه عملی، باید پنج نمونه از آثار طراحی پارچه، گرافیک، تصویرسازی و تایپوگرافی خود (با هر موضوعی، صرفا جهت احراز توانایی هنری) در سایز 1000 پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ 8 تیر ماه به پست الکترونیک کارگاه به نشانی [email protected] ارسال فرمایند.

با توجه به فضای کارگاه، 10 نفر از متقاضیان به صورت حضوری (با رعایت پروتکل های بهداشتی) و 10 نفر به صورت آنلاین، در این کارگاه پذیرفته خواهند شد که همراه داشتن لپ تاب برایشان الزامی است.

بعلاوه آثار برتر طراحی شده در این کارگاه، ضمن انتشار روی پارچه، لباس، کیف و حضور در ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، برای برطرف احتیاج های بصری برگزارکننده در قالب کتاب، بیلبورد، پوستر، موشن گرافیک، کارت، بروشور، لباس، شبکه های اجتماعی و … با حفظ امضای طراح، استفاده خواهد شد.

گفتنی است در کارنامه محمد اردلانی عناوینی، چون نشان ارتقاء دهنده کیفیت آثار فرهنگی کشور، برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده جشنواره ملی جوان ایرانی، تقدیر شده در جشنواره فجر، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، برگزیده نسل پنجم طراحان گرافیک ایران و...، دبیر و داوری در جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی، دارای اثر در مجموعه هایی، چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه های داخلی و ... طراحی انواع پوشاک برای برند های مختلف، طراحی هویت بصری رویداد های مهم فرهنگی-هنری، علمی، صنعتی و تجاری در کشور، حضور و تقدیر شده در ده ها رویداد مهم در کشور های ایران، اسپانیا، مجارستان، یونان، اوکراین، چین، ایتالیا، آمریکا، کره جنوبی، فرانسه، مکزیک، اتریش، ترکیه، هلند، فنلاند، لهستان و ... بعلاوه آموزش و سرپرستی کارگاه های عملی (ورکشاپ) بسیاری هم در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری مختلف بر عهده داشته است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09385167374 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1762

به "فراخوان دومین کارگاه طراحی نقش سرشک ، ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان دومین کارگاه طراحی نقش سرشک ، ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید