فیلم گرگینه در شب؛ هدیۀ متفاوت مارول برای هالووین

به گزارش تیم علمی، گرگینه در شب (Werewolf by Night) داستان کوتاه و جمع و جوری است که با جلوۀ بصری متفاوت، بازی های خوب و موسیقی تاثیرگذارش یکی از بهترین آثار استودیوی مارول در سال 2022 است.

فیلم گرگینه در شب؛ هدیۀ متفاوت مارول برای هالووین

خبرنگاران | گرگینه در شب فیلم تازه ای از استودیوی مارول است که یک داستان مجذوب کننده و جمع و جور پر از هیولا و شکارچی را روایت می کند. مدت زمان این فیلم کمتر از یک ساعت است و این خودش یکی از ویژگی هایی مثبت آن است؛ هیچ چیز کشدار و حوصله سربری در فیلم وجود ندارد و داستان از همان ابتدا ما را مجذوب خودش می کند.

به گزارش خبرنگاران ؛ قصۀ فیلم دربارۀ دنیایی است پر از هیولا های مختلف و شکارچی هایی که افتخارشان به تعداد هیولا هایی است که شکار کرده اند. یکی از این شکارچی ها که ریاست آن ها را به عهده داشته به تازگی از دنیا رفته است. او سلاح قدرتمندی به نام بلادِستون داشته که قرار است بعد از او به یکی از شکارچی ها که استحقاق بیشتری دارد به ارث برسد. به همین علت همۀ شکارچی ها در خانۀ او جمع شده اند تا در یک آزمون خطرناک برای اثبات شایستگی شان شرکت کنند.

قرار است یک هیولا در محوطه ای مخصوص که شبیه به یک هزارتو است رها شود و این شکارچی ها وارد آنجا شوند و سعی کنند هیولا را شکار کنند. هر کس بتواند این کار را بکند سلاح قدرتمند را به دست خواهد آورد. یکی از این شکارچی ها جک راسل است؛ مردی که گفته می شود تا حالا صد هیولا را شکار کرده است. اما او راز خیلی مهمی دارد که آشکار شدنش جهت داستان را تغییر خواهد داد.

گرگینه در شب کاملا شبیه یک قصۀ مجذوب کننده کوتاه است که یک مادربزرگ هنرمند دارد برای شما تعریف می کند؛ هم حس راز و رمز در فیلم هست، هم صحنه های یک کمی ترسناک و هم حال و هوای شوخ و مفرح.

بیشتر مدت زمان فیلم به صورت سیاه و سفید است و این یک جور احساس قدیمی بودن و رازآلود بودن را به مخاطب منقل می کند و آدم را به یاد فیلم های رازآلود و ترسناک سینمای صامت می اندازد. بازی ها هم به اندازۀ کافی قدرتمند و هنرمندانه هستند که مخاطب با شخصیت های اصلی فیلم احساس همدلی پیدا کند. شوخی های فیلم اگرچه قرار نیست ما را به قهقهه بیاندازند، اما به هر حال آدم را سر حال می آورند. نکتۀ غافلگیرکننده این است که همان هیولایی که در محوطۀ هزارتو رها شده، با حرکات چهره و بدنش بهترین شوخی های فیلم را می آفریند!

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

در مجموع می شود گفت این فیلم نسبتا کوتاه که مخصوص روز های منتهی به جشن هالووین ساخته شده، با موسیقی تاثیرگذار، جلوۀ بصری خاص و داستان جمع و جور و مجذوب کنندهش یکی از بهترین آثار دنیای مارول در سال 2022 بوده است؛ فیلمی که واقعا دوست داریم شبیه آن را بیشتر ببینیم.

کارگردان: مایکل جاکینو (Michael Giacchino)

فیلمنامه نویس: پتر کامرون (Peter Cameron)

امتیاز: 7.8/10

امتیاز منتقدان (راتن تومیتوز): 91%

منبع: فرادید
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2203

به "فیلم گرگینه در شب؛ هدیۀ متفاوت مارول برای هالووین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم گرگینه در شب؛ هدیۀ متفاوت مارول برای هالووین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید