جیک جیلنهال با ویرانی به سینماهای اروپا می رود

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، فیلم ویرانی با بازی جیک جیلنهال درباره دیویس یک بانکدار پیروز است که به دنبال از دست دادن همسرش در یک حادثه رانندگی، زندگی اش دستخوش نابسامانی می گردد.

جیک جیلنهال با ویرانی به سینماهای اروپا می رود

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با اینحال آنچه که موجب تغییر در زندگی دیویس می گردد نگاشتن یک شکایت نامه به یک شرکت فروش دستگاه های خودپرداز است. نامه نگاری با شرکت مزبور ادامه می یابد و دیویس خاطرات زندگی گذشته اش را برای گیرنده نامه بازگو می نماید.

جیک جیلنهال درباره بازی در این فیلم می گوید: داستانی نامتعارف درباره چیزی که می تواند کاملا عادی به نظر رسد. برایم جالب است وقتی مردمی که این فیلم را دیده اند می گویند اوه، فیلم واقعی به نظر می رسد. در حالیکه بیینده نمی تواند پیش بینی کند چه اتفاقی در حال روی دادن است. لحظه های فراوانی در فیلم وجود دارد که شما را به خنده می اندازد. سفری نه چندان معمولی در شرایطی به ظاهر سراسر پیش پا افتاده.

نامه های دیویس توجه کارن، مسئول خدمات مشتریان را به خود جلب می نماید و با یاری کارن و پسرش کریس، زندگی نابسامان دیویس دچار تحول می گردد.

نائومی واتس که نقش کارن را در این فیلم بازی نموده می گوید: تصور چنین شیوه ای برای غلبه کردن بر اندوه سخت است. ولی اگر اندوه را واکاوی کنیم، می بینیم که تعریف پذیر نیست. اندوه در شرایط های مختلف برای آدم های مختلف پدید می آید.

ژان مارک واله، کارگردان ویرانی، این فیلم را راک اند رول ترین فیلم در کارنامه هنری خود می داند. این شاید به دلیل موسیقی متن فیلم است که درون مایه اندوه و عشق را به نمایش می گذارد.

ویرانی در فستیوال بین المللی فیلم تورنتو در سپتامبر گذشته به نمایش درآمد و از ششم آوریل روی پرده سینماهای اروپا خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 919

به "جیک جیلنهال با ویرانی به سینماهای اروپا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیک جیلنهال با ویرانی به سینماهای اروپا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید