قطار گردشگری عقاب طلایی در راستا استان فارس است

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی راه آهن فارس، مهرداد انصاری اضافه کرد: در راستای توسعه گردشگری ریلی به ویژه گردشگری ریلی بین المللی بیست و نهمین و 30 امین قطار گردشگری با نام عقاب طلایی 22 و 24 مهرماه وارد استان فارس می گردد.

قطار گردشگری عقاب طلایی در راستا استان فارس است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

وی گفت: گردشگران بیست و نمهین و 30 امین قطار گردشگری عقاب طلایی در مجموع 60 نفر از کشور های آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه، مجارستان، لهستان، نیوزیلند، چین و روسیه است و 46 نفر خدمه نیز از کشورهای روسیه، مجارستان و ترکمنستان این گردشگران را همراهی می نمایند.

وی ادامه داد: بیست و نهمین قطار گردشگری در تاریخ 17 مهرماه به وسیله مرز ریلی سرخس وارد کشور می گردد که پس از عبور از شهرهای مشهد،کرمان، اصفهان در نهایت روز دوشنبه مورخ 22 مهرماه ساعت 6 صبح وارد ایستگاه راه آهن سعادتشهر می گردد.

انصاری اضافه کرد: گردشگران این تور تحت عنوان راه ابریشم(شمال-جنوب) 20 نفر است که طی یک سفر هفت روزه از جاذبه های توریستی و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در شهرهای مشهد، یزد، کرمان، اصفهان و شیراز شیراز بازدید خواهند کرد.

سرپرست راه آهن استان فارس گفت : این گروه پس از بازدید از اماکن مذهبی،تاریخی و فرهنگی استان فارس در ساعت 19:20 همان روز به وسیله ایستگاه راه آهن شیراز به مقصد تهران حرکت و در نهایت در تاریخ 23 مهر در تهران به سفر خود سرانجام خواهند داد.

وی توضیح داد: 30امین قطار گردشگری تحت عنوان راه ابریشم(جنوب-شمال) نیز با 40 گردشگر و 46 خدمه روز سه شنبه مورخ 23 مهرماه سوار بر قطار از تهران به مقصد استان فارس به عنوان اولین مقصد گردشگری خود حرکت می نمایند و در ساعت 8:55 روز چهارشنبه مورخ 24 مهرماه وارد استان فارس می گردد.

انصاری اضافه کرد: گردشگران پس از بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان فارس در ساعت 20:20 همان روز از استان فارس خارج می شوند و پس از بازدید از اماکن تاریخی،فرهنگی و گردشگری استان های اصفهان، کرمان، یزد و مشهد در تاریخ 29 مهرماه به سفر خود سرانجام خواهند داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 683

به "قطار گردشگری عقاب طلایی در راستا استان فارس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار گردشگری عقاب طلایی در راستا استان فارس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید