لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا؛ تورنتو کانادا شاخ غول را شکست

به گزارش تیم علمی، تهران- خبرنگاران- تیم بسکتبال میلواکی در فینال کنفرانس شرق لیگ حرفه ای آمریکا موسوم به NBA برای دومین بار برابر تورنتو باخت تا کارش برای قهرمانی و رسیدن به فینال این فصل سخت گردد.

لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا؛ تورنتو کانادا شاخ غول را شکست

برای دریافت خدمات تور تورنتو با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

چهارمین مسابقه تورنتو و میلواکی در فینال کنفرانس شرق لیگ NBA امروز چهارشنبه به وقت محلی برگزار گردید که میلواکی نتوانست خودش را به قهرمانی نزدیک کند و در شبی که غول یونانی اش هم درخشید برای دومین بار برابر حریفش تن به شکست داد.

تورنتو در این دیدار توانست با درخشش کاوی لئونارد 120 بر 102 تیم اول کنفرانس شرق را شکست دهد تا نتیجه رقابت دو تیم 2 بر 2 گردد. لئونارد در این مسابقه 19 امتیاز و 7 ریباند داشت و بهترین بازیکن تیمش نام گرفت.

در طرف مقابل جیانیس آنتتوکونمپو ستاره یونانی میلواکی باز هم برای تیمش بهترین بود و 25 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس منجر به گل داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش گردد. با این نتیجه کار میلواکی برای رسیدن به فینال این فصل و قهرمانی در کنفرانس دشوارتر شد.

در کنفرانس غرب گلدن استیت قهرمان شده و به فینال فصل رسیده و منتظر معین شدن حریفش از کنفرانس دیگر است.

در این روزها که همه نگاه ها به سمت رقابت میلواکی و تورنتو است بعضی ستاره ها نیز خبر ساز می شوند.

آدام سیلور مدیر اتحادیه بسکتبال آمریکا در مصاحبه ای به حضور لبرون جیمز در ترکیب لس آنجلس لیکرز در کنفرانس غرب اشاره نمود و گفته است: حضور این بازیکن در کنفرانس غرب لیگ NBA به سطح پلی آف این لیگ آسیب زده است.

سیلور در این باره شرح داد: لبرون جیمز به عنوان یک ستاره از کنفرانس شرق به غرب آمد و این باعث شد که میزان تماشای مسابقات در کنفرانس شرق کاهش پیدا کند. از طرف دیگر غیبت او در پلی آف کنفرانس غرب نیز همین تاثیر را در این قسمت از مسابقات گذاشت که باعث شده انتقال او از شرق به غرب به سطح لیگ ضربه بزند.

خبر جالب توجه دیگر این است که سرمربی دوران دبیرستان کایری ایروینگ ستاره بوستون به او پیشنهاد داده سال بعد برای نیویورک بازی کند. ایروینگ سال جاری از بوستون جدا می گردد و صحبت های زیادی مطرح شده که این بازیکن به لیکرز برود و با لبرون جیمز هم بازی گردد.

ورزشی**9219**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 212

به "لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا؛ تورنتو کانادا شاخ غول را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا؛ تورنتو کانادا شاخ غول را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید