مدیر عامل راجرز در مقابل مشترکان به زانو افتاد، اپراتور بی سیم کانادا توئیت باران شد

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: اختلالات چند ساعته ارتباطات صوتی و پیامکی اپراتور بی سیم راجرز در کانادا، این شرکت را توئیت باران کرد و مدیر عامل آن را در مقابل مشترکان به زانو انداخت.

مدیر عامل راجرز در مقابل مشترکان به زانو افتاد، اپراتور بی سیم کانادا توئیت باران شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، اپراتور سیار راجرز کانادایی دو روز گذشته شبکه بی سیم اش در این کشور دچار اختلال و قطعی شد و بسیاری از مشترکانش را تحت تأثیر قرار داد تا جاییکه بسیاری از ارتباطات صوتی و پیغامکی شبانه این اپراتور در آن روز به مقصد نرسید.

در حالیکه قطعی شبکه این اپراتور موجب اختلالی در سرویس های دیتا نشد اما وسعت اختلالات تا اندازه ای بود که بسیاری از کاربران از آن ابراز نارضایتی کردند و شبکه های اجتماعی را از پیغام های خود که بعضا کنایه نیز در آن ها نهفته بود، پر کردند.

این رویداد غیر مترقبه باعث شد که ندیر محمد رئیس و مدیر عامل این اپراتور ارتباطی عنوان نموده که با آنالیز های انجام گرفته، معین شد که مشترکان راجرز به هیچ وجه نمی توانند این اختلالات را درک و هضم نمایند و چنین اختلالاتی برای شان بسیار گران بوده است.

وی همچنین گفته است که دو روز گذشته (چهارشنبه) در روبرو شدن با چنین مسئله ای، مسئولان فنی و تکنسین ها به سرعت مشغول کار شدند تا سرویس ها را به حالت اولیه بازگردانند که رفته رفته همین شد و کل مشکل در بعد از ظهر چهار شنبه برطرف شد.

او همچنین از صمیم قلب از مشترکان این اپراتور مخابراتی بابت مشکل ایجاد شده در سیستم فنی عذرخواهی و از صبر و شکیبایی مشترکانش تشکر کرد.

البته باید این را هم گفت که مدیر این اپراتور در روبرو شدن با توئیت های سنگین سرشار از گله و شکایت، پا پیش گذاشت و حاضر به عذرخواهی از مشترکانش شد.

با توجه به اینکه بخشی از مسائل به شبکه فیدو (دیگر اپراتور ارتباطی سیار) نیز سرایت نموده بود، هر دو اپراتور اعتبار یک روز را به حساب کلیه مشترکانی که هزینه استفاده از سرویس را در سرانجام می پردازند، اضافه خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 279

به "مدیر عامل راجرز در مقابل مشترکان به زانو افتاد، اپراتور بی سیم کانادا توئیت باران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل راجرز در مقابل مشترکان به زانو افتاد، اپراتور بی سیم کانادا توئیت باران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید