مسابقه ای برای دانشجویان کتاب دوست

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/اصفهان انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، با انتشار فراخوانی از تمامی دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی این استان، برای شرکت در مرحله استانی نخستین دوره از مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای دعوت کرد.

مسابقه ای برای دانشجویان کتاب دوست

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و آشنایی با جدیدترین آثار تولیدشده در حوزه کتاب، یکی از مسائل مهم فرهنگی است که همیشه صاحب نظران و اندیشمندان بر آن تأکید داشته اند و اهمیت این امر در فضای دانشگاه دو چندان است.

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه های کتاب خوانی آنان، مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای را طرح ریزی نموده و انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان هم مجری برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقه در استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگاران، این مسابقه، دارای دو بخش اصلی و ویژه با موضوع آزاد و شهر و مطالعات شهری است و اولویت، چه در بخش ویژه و چه در بخش آزاد آن، با کتاب هایی است که در دو سال اخیر به چاپ رسیده و یا به لحاظ تاریخی، فرهنگی و علمی اثر گذار باشند.

دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر استان اصفهان برای شرکت در این مسابقه تا 28 خردادماه فرصت دارند با مراجعه به نشانی http://reg.jdisf.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری ویدئویی که در آن کتاب موردنظر خود را در مدت زمان سه دقیقه به دیگران معرفی نموده اند، اقدام نمایند.

شرکت نمایندگان، در هر ویدئو، تنها می توانند یک کتاب را معرفی نمایند و این معرفی، می تواند حول محور موضوع محوری یا ایده اصلی کتاب باشد. تدوین ویدئوی ارسالی هم بلامانع است و دانشجو ملزم است که در انتهای ویدئوی خود مشخصات فردی را شامل نام و نام خانوادگی، رشته و مقطع تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، بیان یا در قالب نوشته قید کند.

پس از داوری آثار ارسالی، سه منتخب این مسابقه، علاوه بر دریافت جایزه، برای شرکت در مرحله نهایی مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای به سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1759

به "مسابقه ای برای دانشجویان کتاب دوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه ای برای دانشجویان کتاب دوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید