معرفی فیلم Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز

به گزارش تیم علمی، ژانر کمدی و عاشقانه از جمله ژانرهای محبوب و پربیننده سینما به شمار می رود که در سال جاری میلادی نیز فیلم عروسی شات گان (Shotgun Wedding) در این ژانر روی پرده سینماها اکران می شود. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم تازه بپردازیم.

معرفی فیلم Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز

عوامل سازنده فیلم Shotgun Wedding

فیلم عروسی شات گان به کارگردانی جیسون مور (Jason Moore) است، کسی که بیشتر برای کارگردانی فیلم های کمدی ای همچون فیلم آوازخوان حرفه ای (Pitch Perfect) و فیلم خواهران (Sisters) شناخته می شود. در کنار او نیز مارک همر (Mark Hammer) فیلم نامه فیلم عروسی شات گان را قلم زده است. این نویسنده بیشتر برای نگارش فیلم نامه فیلم رابطه دو شبه (Two Night Stand) معروفیت دارد.

داستان فیلم Shotgun Wedding

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم عروسی شات گان بدین شرح است:

در فیلم عروسی شات گان، دارسی و تام خانواده های دوست داشتنی و در عین حال لجوج خود را گردهم می آورند تا در یک مکان بسیار دوست داشتنی و زیبا ازدواج کنند و این در حالی است که این زوج نسبت به این ازدواج اندکی دلسرد شده اند. در همین حین، کل مهمانان این مراسم ازدواج گروگان گرفته می شوند و زندگی همه افراد در خطر واقع شده است و حالا دارسی و تام باید اختلافات خود را کنار بگذارند و زندگی عزیزانشان را نجات بدهند.

بازیگران فیلم Shotgun Wedding

در فیلم عروسی شات گان جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) نقش عروسی به نام دارسی را بازی می کند که قرار است بهترین مراسم ازدواج زندگی اش را داشته باشد. این خواننده و بازیگر قبلا نیز سابقه بازی در فیلم های عاشقانه و کمدی را داشته که از جمله آن ها می توان به فیلم خدمتکاری در منهتن (Maid in Manhattan) اشاره کرد. لوپز همچنین سابقه حضور در فیلم مهیج و مجذوب کننده آناکوندا (Anaconda) را در کارنامه خود دارد.

در مقابل جنیفر لوپز در فیلم عروسی شات گان نیز جاش دوهامل (Josh Duhamel) نقش داماد به نام تام را بازی می کند. این بازیگر بیشتر برای حضور در مجموعه فیلم های تبدیل شوندگان (Transformers) شناخته می شود و سابقه بازی در فیلم های عاشقانه و کمدی هنگامی که در رم (When in Rome) و زندگی آن طور که می شناسیمش (Life as We Know It) را در کارنامه خودش نیز دارد.

سونیا براگا (Sônia Braga) دیگر بازیگر فیلم عروسی شات گان به شمار می رود که نقش رناتا را ایفا خواهد کرد. این بازیگر بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم بوسه زن عنکبوتی (Kiss of the Spider Woman) و فیلم ماه بر فراز پارادور (Moon over Parador) معروفیت دارد.

در کنار او نیز جنیفر کولیج (Jennifer Coolidge) که برای نقش آفرینی در سریال نیلوفر سفید (The White Lotus) شناخته می شود، نقش کارول را در فیلم عروسی شات گان بازی خواهد کرد. جنیفر کولیج با نقش آفرینی در مجموعه فیلم های پای آمریکایی (American Pie) توانست به معروفیت دست پیدا کند و حضور در مجموعه فیلم های قانونا بلوند (Legally Blonde) نیز او را در بین مخاطبان بیشتر مشهور کرد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم عروسی شات گان حضور دارند می توان به خواننده و آهنگساز لنی کراویتز (Lenny Kravitz) در نقش شان، چیچ مارین (Cheech Marin) در نقش رابرت، دارسی کاردن (DArcy Carden) در نقش هریت، سلنا تن (Selena Tan) در نقش مارج، دسمین بورجس (Desmin Borges)، الکس مالاری جونیور (Alex Mallari Jr)، کالی هرناندز (Callie Hernandez)، استیو کولتر (Steve Coulter)، ماریا دل مار فرناندز (María del Mar Fernández) و هکتوز گونز (Héctor Gonz) اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Shotgun Wedding

فیلم عروسی شات گان در ابتدا قرار بود در تاریخ 29 ژوئن سال جاری میلادی از طریق کمپانی لاینزگیت روی پرده سینماها اکران شود اما در نهایت، حقوق پخش این فیلم را کمپانی آمازون بدست آورد و حالا این فیلم قرار است در تاریخ 27 ژانویه سال 2023 میلادی (جمعه 7 بهمن 1401) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم عرضه شود.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2205

به "معرفی فیلم Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید