معروف ترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی را بشناسید

به گزارش تیم علمی، آمریکای جنوبی یکی از زیباترین حوزه های طبیعت گردی و جهانگردی را در خود جای داده است. اگرچه اغلب این جذابیت ها دور از دسترس هستند و سفر به آن ها آنچنان که باید به گردشگران تور مسافرتی پیشنهاد نمی گردد اما اگر جز طبیعت گردان حرفه ای باشید می توانید با ترتیب تماشا تور طبیعت گردی از جذابیت های فوق العاده زیبای نواحی لذت ببرید و تور مسافرتی لذت بخشی را در بین بهترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی تجربه کنید. در مقاله بهترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی با معروف ترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی آشنا خواهید شد.

معروف ترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی را بشناسید

1) Argentina

آرژانتین دومین کشور بزرگ جهان است. این کشور با کشورهای شیلی، بولیوی، پاراگوئه و برزیل مرز مشترک دارد.این کشور در بین بهترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی به علت بهره مندی به طبیعت زیبا و حیات وحش منحصر به فرد معروفیتی جهانی دارد. بوینس آیرس به عنوان معروف ترین شهر آرژانتین شناخته می گردد. این شهر مرکز آرژانتین است. فرهنگ، سنت و مدرنیته را در هم آمیخته و مقصدی عالی برای تمام تورهای مسافرتی است. آرژانتین از جهت دیگر به علت بهره مندی به طبیعت فوق العاده زیبا معروف می باشد. می توانید در قالب تورطبیعت گردی از کوهستان های اطراف تماشا کنید و نهایت لذت را از تور طبیعت گردی خود ببرید.

2) Uruguay

این کشور در سواحل غربی آتلانتیک واقع شده است. سواحل اوروگوئه با زیبایی ها و جذابیت خاص خود شهرتی بین المللی دارد. می توان در این کشور از انواع تفریحات آبی و ساحلی، دهکده های زیبای ماهیگیری و حیات وحش فوق العاده تماشا کرد. فرهنگ خاص و غنی این کشور آن را به عنوان یک کشور فوق العاده بین گردشگران تور مسافرتی معرفی کرد. پایکوبی های سنتی، فستیوال های عمومی، موزیک های خاص و محلی همه و همه موجب شده که گردشگران تور مسافرتی این کشور را برای سفر انتخاب نمایند.

3) Costa Rica

این کشور که در آمریکای مرکزی واقع شده از شمال با نیکاراگوئه و از جنوب با پاناما همسایه است. این کشور که از شرق به اقیانوس آرام منتهی می گردد و از غرب به دریای کارائیب، طبیعتی فوق العاده دارد. این منطقه مملو است از آتشفشان های متعدد و تماشای. 7 مورد از این آتشفشان ها همچنان فعال هستند و می توان فوران های آن ها را از نزدیک مشاهده کرد. کاستاریکا با آب و هوای مطبوع و گرمسیری خود گردشگران تورهای مسافرتی را به خود جذب می نماید. از جهت دیگر سواحل فوق العاده این کشور برای گشت گذار در بین بهترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی عالی به نظر می رسد.

4) Cuba

این کشور به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان است و می تواند مقصد فو ق العاده ای برای آن دسته جهانگرد هایی است که به تنهایی سفر می نمایند. همین جریان موجب شده که این کشور مقصدی فوق العاده برای انواع تور مسافرتی است و گردشگران در قالب تور طبیعت گردی از جذابیت های شهری و بعلاوه طبیعت زیبای آن تماشا می نمایند. این شهر از جهت دیگر سواحلی ناب و تماشای دارد با انواع تفریحات آبی. می توانید تور طبیعت گردی ترتیب ببینید و از نقطه نقطه کوبا بازدید کنید. در تور مسافرتی خود جنگل های انبوه و زیبا را از قلم نیاندازید. این تجربه می تواند از عالی ترین بخش های سفر شما به کوبا باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2242

به "معروف ترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید