نصب دوربین بر روی اتوبوس های مدارس برای کنترل رانندگان قانون شکن

به گزارش تیم علمی، امنیت دانش آموزان در انتاریو به یکی از نگرانی های عمده تبدیل شده است چرا که در طول چند سال گذشته موارد بیشماری از اتومبیل هایی که با سرعت بالا از کنار سرویس های مدرسه سبقت گرفته اند، ثبت شده است. در حال حاضر، مقامات یکی از شهرهای انتاریو تصمیم گرفته اند یک استراتژی تازه پیاده سازی نمایند که بر اساس آن رانندگان متخلفی را که به سرعت از کنار اتوبوس های مدرسه ای که در حال سوار و پیاده کردن دانش آموزان می باشند عبور می نمایند، کنترل و جریمه نمایند. بنابراین مسئولین شهری اتاوا اقدام به نصب دوربین بر روی اتوبوس های مدارس نموده اند تا رانندگان متخلف را شناسایی و متوقف نمایند.

نصب دوربین بر روی اتوبوس های مدارس برای کنترل رانندگان قانون شکن

همانطور که بسکمک از ما می دانیم، عبور هر گونه خودرو از کنار سرویس مدرسه در حالی که برای پیاده نمودن دانش آموزان متوقف شده است و چراغ ایست آن روشن می باشد نه تنها خطرناک بوده، بلکه غیر قانونی است.

ماه گذشته، دولت انتاریو اعلام کرد که قصد دارد استراتژی های جدیدی را برای محدود کردن تعداد حوادثی که هر ساله در اطراف اتوبوس های مدرسه رخ می دهند، اجرا کند. در طی این اعلامیه آنها اظهار داشتند که یکی از این استراتژی ها ارائه مجوز استفاده از دوربین بر روی علایم ایست اتوبوس های مدرسه برای گرفتن عکس و فیلم از رانندگان بی ملاحظه می باشد.

به گزارش CTV نیوز، Jim Watson شهردار اتاوا گفت که این اولین برنامه از نوع خود در انتاریو است که اتوبوس های مدرسه را با دوربین هایی مجهز می کند تا بدین طریق رانندگانی را که به طور غیر قانونی و در حالی که بازوی توقف اتوبوس باز است، از کنار آن عبور می نمایند شناسایی نموده و جریمه نمایند.

این اتوبوس های مدارس در اتاوا به چهار دوربین جداگانه مجهز خواهند شد که در خارج از خودرو نصب می شوند. همه این دوربین ها حساس به حرکت می باشند و زمانی که یک وسیله نقلیه دیگر از کنار اتوبوس عبور کند، فعال شده و اقدام به فیلمبرداری می نمایند. سپس یک ویدیوی 10 ثانیه ای ضبط خواهد شد که به یک سرور فرستاده می شود که در آنجا یک افسر پلیس قادر خواهد بود فیلم را بررسی نماید و مشخص کند که آیا یک تخلف انجام شده است یا خیر.

اگر افسر تشخیص دهد که اقدامات راننده غیرقانونی بوده است، ظرف مدت هفت روز اخطار جریمه استانی صادر خواهد شد. این اخطار در صورتیکه راننده برای اولین بار مرتکب این جرم شده باشد، شامل جریمه حداقل 490 دلاری است. با این حال، یکی از افسران پلیس اتاوا به نام Mark Gatien، به CBC گفت که این اخطاریه برای مالک وسیله نقلیه صادر خواهد شد نه شخصی که در حین ارتکاب تخلف در حال رانندگی بوده است.

اتاوا مدل آزمایشی این برنامه را در سال 2016 راه اندازی کرد که در آن زمان روزانه به طور میانه پنج راننده به طور غیرقانونی از اتوبوس های مدرسه سبقت می گرفتند. در مجموع، مقامات شهری امیدوارند که با نصب این دوربین ها بتوانند به حفظ امنیت دانش آموزان کمک نمایند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1830

به "نصب دوربین بر روی اتوبوس های مدارس برای کنترل رانندگان قانون شکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب دوربین بر روی اتوبوس های مدارس برای کنترل رانندگان قانون شکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید