نکونام استعفا داد ، سفر از قائمشهر به پیکان شهر؟

به گزارش تیم علمی، پایان جواد نکونام با انتشار نامه ای از راهنمایی تیم نساجی مازندران استعفا داد. او که چند روز قبل طی مصاحبه ای با طرفداران قائمشهری خداحافظی نموده بود، نامه رسمی استعفای خود را به دو مالک باشگاه تقدیم کرد. این نامه به توضیح زیر است:

نکونام استعفا داد ، سفر از قائمشهر به پیکان شهر؟

به نام خدا

مالکین محترم باشگاه نساجی مازندران؛

جناب آقای فرهاد صنیعی فر و جناب آقای رضا حدادیان سلام علیکم؛

با احترام به استحضار می رساند، اینجانب جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد و زحمات شما دو بزرگوار و آقای علی امیری مدیر عامل باشگاه، به دلیل برخی مسائل قادر به همکاری در این پست نمی باشم و درخواست استعفا دارم. خواهشمند است با تقاضای بنده موافقت فرموده و دستورات لازم را در این خصوص مبذول فرمایید.

پیشاپیش از لطف و عنایت شما و حمایت و محبت طرفداران پرشور و عاشق نساجی مازندران سپاسگزار بوده و در ادامه راه لیگ برتر برای این تیم دوست داشتنی آرزوی موفقیت دارم.

با تشکر و احترام- جواد نکونام

گفتنی است که دو مالک باشگاه جلسه مهمی با استاندار مازندران برگزار می نمایند و بعد از آن در خصوص استعفای نکونام تصمیم گیری خواهند کرد. با این تصمیم نکونام شایعات در قبال حضور او در پیکان تهران قوی تر دنبال می گردد و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. درباره حضور نکونام در پیکان البته هنوز چیزی قطعی نشده اما چندان دور از ذهن نیست اگر نکونام را سرمربی پیکان بدانیم.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 128

به "نکونام استعفا داد ، سفر از قائمشهر به پیکان شهر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام استعفا داد ، سفر از قائمشهر به پیکان شهر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید