نینجای ایرانی سه نمایش در جشنواره کانادا خواهد داشت

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند هات داکس از روز 4 اردیبهشت ماه 1393 در شهر تورنتو کانادا گشایش یافت و فیلم مستند نینجای ایرانی ساخته مرجان ریاحی بعنوان تنها نماینده سینمای ایران در روزهای 10، 11 و 12 اردیبهشت ماه در بخش مسابقه مستندهای کوتاه این جشنواره معتبر روی پرده خواهد رفت.

نینجای ایرانی سه نمایش در جشنواره کانادا خواهد داشت

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این بخش کارگردانان 33 فیلم مستند از کشورهای مختلف جهان برای کسب جایزه بهترین فیلم مستند کوتاه جشنواره و جایزه ویژه تماشاگران به رقابت با هم می پردازند. مراسم اختتامیه جشنواره هات داکس هم عصر چهاردهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

در فیلم مستند نینجای ایرانی مشکلاتی که زنان ایرانی برای پرداختن به ورزش رزمی نینجوتسو با آن درگیر هستند از زبان خاطره جلیل زاده (نخستین ورزشکار زن این رشته رزمی) روایت می گردد. از دیگر عوامل فراوری این فیلم هم می توان به مهناز محمدی تصویربردار، علی علوی صدابردار، اسماعیل منصف تدوینگر، مرضیه ریاحی دستیار کارگردان و برنامه ریز، شهلا مینوچهر و مهدی احمدی فراوری کار اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 830

به "نینجای ایرانی سه نمایش در جشنواره کانادا خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینجای ایرانی سه نمایش در جشنواره کانادا خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید