چطور یک روز بارانی را در پوکت بگذرانیم؟

به گزارش تیم علمی، وقتی در پوکت باران می بارد، چه کنیم؟

پوکت فقط یک جزیره خوش آب و هوا نیست. حتی وقتی باران های موسمی سیل آسا در این جزیره ببارد، باز هم تفریحات زیادی هست که می توان تجربه کرد و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. شرکت در کلاسهای آشپزی تایلند، یک راه فوق العاده برای سرگرم شدن و تحت تاثیر قرار دادن دوستان و خانواده تان، وقتی به خانه برمی شد است. گذشته از تفریحات متنوعی که دراین جزیره می توان داشت، مدتی است که این جزیره به دلیل هزینه های پزشکی پایینی که دارد، به یکی از نقاط پر هوادار گردشگری سلامت تبدیل شده است. به هر حال، وقتی که آسمان این جزیره خاکستری می گردد، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. با خبرنگاران همراه باشید:

چطور یک روز بارانی را در پوکت بگذرانیم؟

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

در مرکز خرید Jungceylon، خرید کنید، بخورید و بازی کنید

نگرانی هایتان را از روزهای بارانی کنار بگذارید و به خرید بروید. وسایل آنتیک، لباس، پارچه، وسایل خانه، سوغاتی و هرآنچه که بخواهید را می توانید در Jungceylon پیدا کنید. جدای از این ها، رفتن به تئاتر، بولینگ، بازدید از موزه صدف ها، تئاتر سینمایی 4 بعدی و بازی با تفنگ های لیزری، جز سرگرمی هایی هستند که می توانید در این مرکز خرید انجام دهید.

به موزه Trickeye پوکت بروید

باز هم موزه؟ لابد با شنیدن این اسم، یاد آن دسته از موزه های خسته کننده ای افتادید که مدام مجبورید از پشت شیشه چند کاغذ قدیمی را بخوانید! نه، Trickeye، یک موزه تعاملی 3 بعدی با نقاشی های بسیار جالب است که فرصت بسیار مناسبی برای داشتن لحظاتی سرگرم کننده و فوق العاده شاد و جالب برای تمام اعضای خانواده فراهم می نماید. این موزه، در گوشه Montri و جاده Phang Nga و در یک ساختمان 2 طبقه قرار گرفته است که در زمانهای گذشته، جایی برای نمایش تئاتر بود. در این موزه عکس های خیلی جالبی می توانید بگیرید.

کلاسهای آشپزی تایلندی را بردارید

یاد بگیرید چطور می توان غذای تایلندی درست کرد و دوستان و خانواده تان را شگفت زده کنید. غذای تایلندی، ترکیبی منحصر بفرد از مزه ها و مواد تشکیل دهنده متنوع با قدمت 100 ساله است. قسمت زیبا و جالب این کلاسها این است که در یک جلسه می توانید این غذاها را یاد بگیرید! علاوه بر این، خیلی سرگرم کننده هم هست، با سرآشپز به خرید بروید، مواد اولیه را تحت نظر او آماده کنید و از غذایی که درست می کنید، با گواهینامه همراهش لذت ببرید! به همین راحتی…

آکواریوم پوکت

آکواریوم پوکت یکی از مکانهای جذاب برای کشف کردن است! از حیات دریایی رنگارنگ و زنده در دریا و جزیره، چیزهای زیادی می توانید یاد بگیرید. به آکواریوم وارد شوید، تونل ها را بگردید و با صدها ماهی رنگارنگ و زیبا آشنا شوید. بازدید از این آکواریوم، یکی از بهترین روش های خشک! برای یادگیری حیات زیر آب است و علاوه براین، دریا زده هم نمی شوید!

سینما و بولینگ

در سالن BIG C یا Jungceylon پوکت، می توانید بولینگ بازی کنید یا فیلم ببینید و یا هر دو! در سینمای SFX این سالن، آخرین فیلم های هالیوودی نمایش داده می شوند و علاوه براین، رستوران ها و فست فودهای زیادی هم با قیمت مناسب در آن مستقر هستند.

منبع: phuket.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 416

به "چطور یک روز بارانی را در پوکت بگذرانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور یک روز بارانی را در پوکت بگذرانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید