کرونا استادیوم آزادی را تعطیل کرد؛ ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت لغو می گردد؟

به گزارش تیم علمی، تهران (پانا) بدنبال شیوع گسترده کرونا ویروس، استادیوم آزادی هم مانند سایر مجموعه های ورزشی مناطق قرمز تعطیل خواهد شد، اما آیا این تعطیلی شامل ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت خواهد شد؟

کرونا استادیوم آزادی را تعطیل کرد؛ ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت لغو می گردد؟

ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت ها جدیدی را برای مبارزه با کرونا ویروس وضع نموده و از شنبه یک آذر قرار است این محدودیت ها در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اجرا گردد، محدودیت هایی که براساس آن استادیوم ها و اماکن ورزشی در شهرهای قرمز تعطیل خواهند بود.

بر همین اساس استادیوم آزادی هم اظهار داشت از روز شنبه به مدت دو هفته وارد تعطیلات خواهد شد، موضوعی که به نظر می رسید روی لیگ برتر فوتبال ایران هم تاثیر خواهد گذاشت و ملاقات عصر شنبه پرسپولیس مقابل صنعت نفت را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

اما براساس اعلام یکی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران به خبرنگار پانا، ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت براساس برنامه خود عصر روز شنبه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و تعطیلی این مجموعه ورزشی شامل استادیوم نخواهد شد.

البته پیش از این ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش در اطلاعیه شماره 20 خود اعلام نموده بود مسابقات لیگ های ورزشی و اردوهای ملی براساس برنامه خود ادامه خواهند داشت و خبری از تعطیلی آنها نیست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1380

به "کرونا استادیوم آزادی را تعطیل کرد؛ ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت لغو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا استادیوم آزادی را تعطیل کرد؛ ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت لغو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید