گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی، برای بازیکن اخراجی اتاق رزرو نشد

به گزارش تیم علمی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان برای اخراج بازیکن خاطی این تیم و بازگشت او به تهران، با سرپرست کاروان ایران تماس گرفت.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی، برای بازیکن اخراجی اتاق رزرو نشد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، کاروان تیم امید کشورمان ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه - به وقت محلی) هتل هاریس در منطقه بکاسی واقع در جاکارتا را به مقصد چیکاران ترک کرد تا برای مسابقه حساس فردا مقابل کره جنوبی آماده گردد.

ملی پوشان امید ساعت 13:10 به هتل سلکتون واقع در چیکاران رسیدند.

زلاتکو کرانچار که همراه با ملی پوشان بود، در میانه از اتوبوس تیم پیاده شد و به دلیل اینکه کیف پولش را در هتل هاریس جا گذاشته بود، به هتل برگشت و جداگانه به چیکاران برگشت.

پس از بازگشت کاروان تیم امید هیچ اتاقی برای محمدامین اسدی، ملی پوش پرسپولیسی تیم امید رزرو نشده بود و استیلی تأکید داشت که این بازیکن امشب باید به ایران برگردد. استیلی حتی درباره بازگشت اسدی به تهران با نصرالله سجادی سرپرست کاروان کشورمان نیز تماس گرفت و خواستار این شد که هر چه زودتر این بازیکن به کشور بازگردانده گردد.

بازیکنان و اعضای کادر فنی به محض ورود به هتل سلکتون کلید اتاق های خود را گرفته و راهی اتاق های شان شدند.

بعضی در کوشش بودند که با واسطه شدن، استیلی و کرانچار را از تصمیم اتخاذ شده منصرف نمایند که مدیر تیم امید قویاً خاطرنشان کرد که هر کس برای وساطت بیاید، او هم باید به تهران برگردد.

امروز ملی پوشان اطراف هتل ریکاوری خواهند کرد و تمرین فشرده در دستور کار کادرفنی تیم ملی نیست.

بازیکنان تیم امید اجازه مصاحبه کردن در خصوص اتفاقات پیرامون محمدامین اسدی را ندارند و این مورد به صورت جدی به بازیکنان اعلام شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 577

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی، برای بازیکن اخراجی اتاق رزرو نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تماس استیلی با سرپرست کاروان ایران برای بازگشت اسدی، برای بازیکن اخراجی اتاق رزرو نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید