10 منظره نفس گیر

به گزارش تیم علمی، چه در طبیعت پیاده‌روی کنید و چه در خیابان‌های رم سرگردان شوید , همیشه خوب است که از بالا به قلمرو خود نزدیک شوید . ده نقطه‌نظر هیجان‌انگیز به شما امکان می‌دهد تا چشم اندازی از مناظر زیبا را تحسین کنید . بعضی از آن‌ها به خصوص برای کسانی که از ارتفاع می‌ترسند , بسیار چالش برانگیز به نظر می‌رسند . با این حال آن‌ها یک تجربه فراموش‌نشدنی دارند .

10 منظره نفس گیر

نقطه کوه یخی , پارک ملی یوسمیت , آمریکا
در ارتفاع بدانید می‌توان ویژگی‌های مشهور مانند گنبد نیمه گنبد , فالز هیلز , پاییز , سقوط نوادا و ابرها را تحسین کرد . در طول تابستان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی است . در زمستان با وجود این که جاده اصلی بسته شده‌است , می توان با اسکی از طریق اسکی به گورکن متصل شد .
چگونه به آنجا برسیم ?
مسیرهای مختلفی وجود دارند که منجر به نقطه ذوب شدن می‌شوند - برخی راحت‌تر و برخی چالش برانگیزتر هستند . حتی تورها توسط اتوبوس در دسترس هستند .
آلبرتا , آلبرتا , کانادا
این دیدگاه هیجان‌انگیز از شیشه ساخته شده‌است و می‌توان به معنای واقعی , پرتگاه را زیر پای خود دید . بازدیدکنندگان در ارتفاع 800 متری می‌توانند حیات وحش , کوه‌ها و یخچال‌ها را تحسین کنند . خود سایت در کوه‌های راکی کانادا یافت می‌شود که حتی شگفتی‌های طبیعی بیشتری نیز در آن قابل انتظار است .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
این پارک تمام فعالیت‌های سال را انجام می‌دهد که شامل حیوانات و پرندگان , اسکی , پیاده‌روی , کوهنوردی و غیره است .
سویس ساکس , درسدن , دانشگاه‌های آلمان
این دره این ستون‌ها و قله‌های زیبا و دیدنی را دارد که کوهنوردان و کوهنوردان را به محل جذب می‌کند . نقطه نظرات مختلفی در این اجلاس‌ها وجود دارد , از آنجا که یکی از آن‌ها می‌تواند مناظر نمایی را به جنگل‌ها و کوه‌ها بکشاند .
چگونه به آنجا برسیم ?
با قطار از درسدن برید اونجا . سپس از مسیرهای پیاده‌روی مختلف در پارک استفاده کنید .
سلام , نروژ .
یک کیلومتر مربع دارای نمای بسیار زیبایی است . یک روستای کوچک روستایی در پایین پیدا شده‌است و از گردشگران و همچنین تجهیزات مفید استقبال می‌کند . پوشش گیاهی سرسبز , سراشیبی‌های پر شکوه را پوشش می‌دهد و نقطه نظرات مختلفی برای راهپیمایان ارائه می‌دهد .
چرا آنجا بروم ?
این سایت توسط یونسکو محافظت می‌شود و مکان میراث جهانی را اعلام می‌کند . مقصد نیز تمام سال فعالیت‌های بیرونی را تامین می‌کند .
این رودخانه در شمال آفریقا قرار دارد .
این دره قطعا یکی از زیباترین و قابل‌تشخیص در جهان است : شاخ و برگ‌های سبز یک ویژگی امضای این شگفتی طبیعی است . راهپیمایان از صخره‌ها بالا می‌روند و می‌توانند به مناظر نمایی از مکان‌های مختلف و زوایای مختلف نزدیک شوند .
چرا آنجا بروم ?
این مکان یکی از مشهورترین مکان‌های طبیعی در آفریقای جنوبی است . این سومین تنگه بزرگ‌ترین دره روی زمین است .
سلام , نروژ .
یک سنگ برجسته که شبیه به زبان یک غول است . واضح است که منظره زیبا باز می‌شود . علاوه بر این توریست‌ها دوست دارند که در اینجا عکس‌های دیوانه‌وار بگیرند و به طرز خطرناکی روی یک پرتگاه متعادل شوند .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
این دیدگاه از اواسط ژوئن تا میانه سپتامبر باز است .
رم , رم , ایتالیا
تپه نیز نامیده می‌شود . اگر چه این بلندترین هیل در رم نیست , اینجا بهترین مکان برای دیدن شهر است . فراوانی معماری تاریخی , گنبدها , برج‌ها و معابد در مقابل چشمانش وجود دارند .
چگونه به آنجا برسیم ?
پیاده شدن در قسمت غربی شهر ابدی تپه در محله واتیکان و واتیکان یافت می‌شود .
کلیف همهمه , کلیف ملی , تایلند , تایلند .
این پارک دارای مسیرهای پیاده‌روی بزرگ , طبیعت بکر و گل‌های نایاب می‌باشد . در عین حال این دیدگاه ممکن است یکی از هیجان‌انگیزترین در دنیا باشد - یک سنگ مسطح که در بالای پرتگاه قرار دارد , به خاطر ترسوها نیست . اما منظره این صخره‌ها چشمگیر است .
چه وقت به آنجا می‌روید ?
تمام سال , اگر چه از ماه ژوئن تا آگوست کاملا بارانی خواهد بود .
آفریقای جنوبی , کیپ‌تاون , آفریقای جنوبی
این شهر دارای طبیعتی فوق‌العاده است - کوهستان به تنهایی مسیرهای پیاده‌روی خوبی دارد , با یک ماشین کابلی و تعدادی نقطه‌نظر . سر
چرا آنجا بروم ?
ارزش بازدید از محل نه تنها برای منظره‌های بزرگ بلکه برای یک پیاده‌روی جالب نیز دارد , که نشان‌دهنده خرابه‌های معماری تاریخی در راه است .
قدم به خلا , دشت مون بلان , فرانسه ,
این واقعا یک سازه دیوانه ساز است - که ارتفاع آن تا مون بلان - بلندترین قله در اروپا , این جعبه شیشه‌ای برای گردشگران ساخته شده‌است تا نظرات را تحسین کنند . قطره اشکی از زیر پایی که قطعا می‌خواهید حداقل یک‌بار در زندگی خود ببینید آشکار می‌شود .
چرا آنجا بروم ?
این یک تجربه منحصربفرد و فراموش‌نشدنی است . همیشه پیش‌بینی آب و هوایی را قبل از رفتن چک کنید .

انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 16

به "10 منظره نفس گیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 منظره نفس گیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید