15 مقصد آفتابی در زمستان

به گزارش تیم علمی، زمستان زمان سفر به منطقه ها گرمسیری است. با سرد شدن منطقه ها آفتابی هدف جهانگرد های خواهند شد که در پی لذت بردن از گرمای آفتاب هستند. اگر در زمستان قصد خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما را دارید به صفحه اصلی سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

15 مقصد آفتابی در زمستان

با تمام شدن فصل طوفان و آفتابی شدن تدریجی هوای نیم کره جنوبی و منطقه ها استوایی، قطعا این کشور ها مقصد ایده آلی برای مشتاقان هوای گرم و ساحل های آفتابی خواهند بود. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید با آنالیز 15 مقصد آفتابی در زمستان:

1- اُکلند (Auckland)

عظیمترین شهر کشور نیوزلند که الماس درخشان این منطقه به شمار میرود، شهری رویایی ولی شلوغ که یکی از دلایل معروفیت آن این است که محل فیلم برداری مجموعه فیلم های ارباب حلفه ها بوده است. گذشته این موضوع تپه های سرسبز و حومه شهر دیدنی اکلند یکی از منطقه ها محبوب دنیاگردان به شمار میرود. بعلاوه تماشای راگبی در ورزشگاه معروف اِدِن پارک (Eden Park) یکی دیگر از تفریحاتی است که در سفر به نیوزلند نباید آن را از دست بدهید.

2- فورته ونتورا (Fuerteventura)

این کلمه به معنای بادهای قدرتمند است، جزیره ای واقع در اقیانوس اطلس که از نظر سیاسی از توابع دولت اسپانیا به شمار میرود. بعد از تِنِریف (Tenerife)، فورته ونتورا، دومین جزیره عظیم مجمع الجزایر قناری است. دمای هوا در این جزیره در دیماه به چیزی حدود 20 درجه سانتی گراد می رسد و همین موضوع باعث شده فورته ونتورا به بهشت دوستداران آفتاب تبدیل گردد. ساحل زیبای کورالِخو (Corralejo) با خانه های ساحلی پرزرق و برق، منطقه ها حفاظت شده پارک روستایی (Parque Rural) از جاذبه های دنیاگردی فورته ونتورا می باشد.

3- کیپ تاون (Cape Town)

کیپ تاون شهری است که هر زمانی که بخواهید می توانید آفتاب را در آن بیابید. اختلاف زمانی 2 ساعته با گیرینویچ باعث شده که مقصد مناسبی برای دنیاگردان اروپایی و آسیایی غربی باشد. دمای این شهر در زمستان به سختی به زیر 20 درجه خواهد رسید. منظره ها بی نظیر کوهستانی و ساحل و شبه جزیره کیپ از منطقه ها معروف این شهر هستند.

4- اورلاندو (Orlando)

گزینه بعدی در این فهرست در آمریکا قرار گرفته است، استان فلوریدا جاییست که دمای هوا به ندرت به زیر 20 درجه می رسد. اورلاندو هر سال میزبان بیش از 50 میلیون دنیاگرد از سراسر دنیا است. دیزنی لند اورلاندو که در 34 کیلومتری جنوب شرق از مرکز شهر واقع شده در ایام کریسمس با برگزاری جشن های برف بازی بازدیدکنندگان زیادی را شیفته خود نموده، البته گفتنی است که این برف ها به یاری دستگاه های مخصوص ساخته می شوند و برف طبیعی نیستند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1812

به "15 مقصد آفتابی در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مقصد آفتابی در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید