213 داوطلب گچسارانی در کنکور کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی رقابت کردند

به گزارش تیم علمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از برگزاری کنکور کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی نظام جدید با حضور 213 داوطلب در این دانشگاه با نظم خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

213 داوطلب گچسارانی در کنکور کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی رقابت کردند

حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در گچساران از برگزاری کنکور کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی نظام جدید با حضور 213 داوطلب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با نظم خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

وی اضافه کرد: امسال این واحد دانشگاهی با توجه به شرایط خاصی که بیماری کرنا ایجاد کرده بود، با اتخاذ تمهیدات ویژه و کار شبانه روزی توانست سه آزمون سراسری را با کیفیت مطلوبی برگزار کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: با استقرار اکیپ های ویژه تست، گندزدایی و ضدعفونی، تلاش کردیم تا با ایجاد فضایی کاملاً بهداشتی، نگرانی و استرس داوطلبان و خانواده خبرنگارانن را به حداقل برسانیم.

اسماعیلی اضافه کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مداوم محل برگزاری آزمون، هدایت افراد دارای علامت در اتاق های مخصوص و دریافت آزمون از بیمارانی که در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا بستری شده بودند؛ ازجمله فعالیت های ویژه ای بود که در این آزمون ها انجام شد.

وی مطرح نمود: 213 داوطلب کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی نظام جدید در یک حوزه در 22 رشته با هم به رقابت پرداختند و طبق اطلاعیه سازمان سنجش و با استناد به دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99، نتایج نهایی کارشناسی ناپیوسته 99، دهه سوم مهر ماه اعلام خواهد شد؛ لذا داوطلبان در این تاریخ باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتایج خود مطلع شوند.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1248

به "213 داوطلب گچسارانی در کنکور کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی رقابت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "213 داوطلب گچسارانی در کنکور کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی رقابت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید