9 مقصد گردشگری پر هوادار در ایتالیا

به گزارش تیم علمی، جاذبه های گردشگری دیدنی در ایتالیا

ایتالیا یکی از معروفترین و البته پر طرفدارترین مقاصد گردشگری دنیاست. به این کشور قایقی شکل سفر کنید تا مکان های تاریخی بیشمار آن را ببینید، پاستا و پنه محبوب اصل ایتالیایی را بخورید و از گشت و گذار در مناطق فوق العاده زیبا و شهرهای کوچک و بزرگ آن، لذت ببرید. از آن جا که ایتالیا در مدیترانه قرار گرفته است، آب و هوای معتدلی در طول سال دارد بنابراین برای سفر خیلی محدودیتی از نظر زمانی ندارید. در اینجا می خواهیم به شما چند مقصد گردشگری مشهور و دیدنی ایتالیا را معرفی کنیم تا در سفرتان از آنها دیدن کنید. با خبرنگاران همراه باشید:

9 مقصد گردشگری پر هوادار در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

کولوسئوم

کولوسئوم در رم، یکی از شناخته شده ترین بناهای ایتالیا است که در مرکز این شهر قرار گرفته و می توان گفت تقریبا همواره پر از توریست و مردم محلی این شهر است. کولوسئوم که در زمان های بسیار دور ساخته شده است، جایی برای مبارزات گلادیاتورها بوده است و ظرفیت 80000 نفر را هم داشته است. حالا، هر سال هزاران نفر به رم سفر می نمایند تا یکی از جذابترین بناهای آن دوران را از نزدیک ببینند.

کلیسای جامع فلورانس

یکی از شناخته شده ترین کلیسا های جامع ایتالیا با سقف زیبای گنبدی اش در شهر فلورانس این کشور واقع شده است. این بنا، توسط هنرمند معروف لورنزو گیبرتی و فسلیپو برونلسچی در سال 1367 ساخته شده است. اگر چه بسیاری از مجسمه هایی که برای این کلیسا ساخته شده اند مثل مجسمه ای که میکل آنژ معروف ساخته است، حالا در این کلیسا قرار ندارند و به موزه برده شده اند اما هنوز هم گردشگران می توانند از معماری هنری آن لذت ببرند. خود فلورانس در ناحیه توسکانی واقع شده است و به خاطر تاریخ غنی ای که دارد، معروف شده است.

کانال بزرگ

اولین چیزی که در این شهر به چشم می خورد، گوندولاهایی (نوعی قایق) هستند که تنبل گونه از کانال بزرگ ونیز- یکی از رمانتیک ترین شهرهای جهان- بالا و پایین می روند. به این شهر بروید و درباره تاریخ پر فراز و نشیب آن، چیزهای زیادی یاد بگیرید.

فواره تروی (Trevi)

فواره تروی در شهر رم قرار گرفته است و یکی از برجسته ترین نقاط گردشگری ایتالیا محسوب می گردد. این فواره بلند و زیبا که با استادی تمام ساخته شده است و می توان آن را یک شاهکار هنری در نظر گرفت، شمانل مجسمه هایی از خدای نپتون، تریتون، اسب های درای و یک دختر جوان است. این فواره تا به حال در فیلم های زیادی مثل تعطیلات رومی نشان داده شده است.

برج کج پیزا

بازدید از ایتالیا بدون دیدن برج کج پیزا کامل نمی گردد. این برج کج در پیزا قرار گرفته است و به خاطر معماری منحصر بفردی که دارد، یکی از مقاصد توریستی مشهور این کشور محسوب می گردد. مطمئنا تا حالا این برج را در جاهای مختلف دیده اید اما هیچ با خودتان فکر نموده اید که دلیل کج شدن آن چیست؟ این پدیده به خاطر فونداسیون ناکافی آن رخ داده است و از همان اوایل ساخت آن در قرن دوازدهم کاملا مشهور بود. این انحراف به مرور زمان بدتر شد و سازه را در خطر افتادن قرار داد به طوریکه از سال 1964 تا سال 2008، کوشش های زیادی برای تحکیم آن انجام شد و نتیجه خوبی هم داشت؛هم در سر جای خود محکم شد و هم شخصیت کج آن حفظ شد!

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 492

به "9 مقصد گردشگری پر هوادار در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 مقصد گردشگری پر هوادار در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید