خطر سقوط در رنکینگ برای تیم ملی

به گزارش تیم علمی، شنیده ها حاکی از این است که تیم ملی در روزهای فیفا تشکیل اردو نخواهد داد و با توجه به عدم انتخاب سرمربی، مسوولان قصد دارند با عدم استفاده از این فرصت، بازی های باشگاهی را برگزار نمایند.

خطر سقوط در رنکینگ برای تیم ملی

نام تیم های تورنمنت چین اعلام شد، خبری از ایران نیست

نام تیم های حاضر در تورنمنت چین در شرایطی اعلام شدند که بر خلاف حدس های قبلی خبری از حضور نام ایران در این تورنمنت نیست و تورنمنت چین با حضور تیم میزبان، تایلند، ازبکستان و پاراگوئه برگزار می گردد و تیم ملی ایران غایب بزرگ این رقابت ها خواهد بود.

شنیده ها حاکی از این است که تیم ملی در روزهای فیفا تشکیل اردو نخواهد داد و با توجه به عدم انتخاب سرمربی، مسوولان قصد دارند با عدم استفاده از این فرصت، بازی های باشگاهی را برگزار نمایند تا از فشردگی رقابت های لیگ بکاهند؛ اتفاقی که البته می تواند باعث گردد رتبه ایران در رده بندی فیفا پائین بیاید.

این تصمیم عجیب و جنجالی که پس لرزه های اولیه جدایی کی روش و انتخاب نشدن سرمربی جدید است، قطعا لطمه بزرگی به تیم ملی خواهد زد. حتی اگر برگزاری اردو و دیدار محبت آمیز برای فدراسیون خیلی سودمند نباشد اما از مهدی تاج و کادر فدراسیون فوتبال انتظار می رود در فرصت در نظر گرفته شده برای تیم ملی یک اردوی داخلی در شهرهایی مانند اهواز یا کیش در نظر بگیرند تا تیم ملی در هوای مطبوع آن مقطع از سال با برگزاری دو بازی محبت آمیز حتی با تیم های معمولی و یا ضعیف، به روند خود ادامه دهد.

تصمیماتی از این دست که می تواند باعث کاهش اعتبار تیم ملی بعد از کی روش گردد، باید خط قرمز مسئولان فوتبال ایران و حتی وزارت ورزش و جوانان باشد. به همان اندازه که عدم عجله برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گزینه ای قابل احترام است اما حفظ اعتبار تیم ملی نیز موضوعی است که باید در دستور کار مدیران فوتبال ایران قرار بگیرد و مطالبه عمومی باشد.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 167

به "خطر سقوط در رنکینگ برای تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر سقوط در رنکینگ برای تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید