کری خوانی امیر علی اکبری پیش از مبارزه با خرس لهستان

به گزارش تیم علمی، مبارز ایرانی رشته رزمی MMA امشب در دومین مبارزه خود در سازمان ACB روسیه به مصاف حریف قدرتمند خود معروف به خرس لهستان می رود.

کری خوانی امیر علی اکبری پیش از مبارزه با خرس لهستان

به گزارش خبرنگاران، امیر علی اکبری مبارز ایرانی رشته MMA امشب(شنبه) در دومین مبارزه خود در سازمان ACB روسیه برابر دانیل اومیلانژوک معروف به خرس لهستان در شهر کراسنودار روسیه به روی رینگ می رود.

حریف لهستانی علی اکبری سابقه 4 پیروزی در سازمان UFC را دارد و قرار است اینبار در شهر کراسنو دار روسیه به مصاف امیرعلی اکبری که صاحب پیروزی های ارزشمندی در سازمان رایزین ژاپن و پس از آن ACB روسیه داشته برود.

اومیلانژوک 36 ساله است و 110 کیلوگرم وزن دارد. وی در سازمان ACB در رده هفتم سنگین وزن ها جای دارد و علی اکبری نیز در رده چهارم سنگین وزن ها جای دارد.

اومیلانژوک تاکنون 20 برد، یک مساوی و 8 باخت در رشته رزمی MMA از آن خود نموده و قطعا حریف سرسختی برای علی اکبری خواهد بود، هر چند فایتر ایرانی تاکنون بزرگان زیادی را در MMA زمین گیر نموده است.

علی اکبری تاکنون 9 مبارزه در این رشته داشته که 8 پیروزی و یک باخت حاصل آن بوده است. وی اولین مبارزه خود در سازمان ACB که در کشور آذربایجان برگزار گردید را برابر حریف خود از استونی با پیروزی پشت سر گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 45

به "کری خوانی امیر علی اکبری پیش از مبارزه با خرس لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خوانی امیر علی اکبری پیش از مبارزه با خرس لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید