آخرین شرایط پرونده تخریب خانه ای در بندرعباس؛ کارکنان شهرداری حکم نداشتند ، بلافاصله ورود کردیم و پرونده قضایی تشکیل شد

به گزارش تیم علمی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان پیرامون جدیدترین اقدامات دستگاه قضا برای خانواده آسیب دیده حادثه تخریب در بندرعباس، گفت: کارکنان شهرداری بندرعباس در این مورد حکم قضایی نداشته اند.

آخرین شرایط پرونده تخریب خانه ای در بندرعباس؛ کارکنان شهرداری حکم نداشتند ، بلافاصله ورود کردیم و پرونده قضایی تشکیل شد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت وگو با شبکه خبر پیرامون جدیدترین اقدامات دستگاه قضا برای خانواده آسیب دیده حادثه تخریب در بندرعباس، اظهار کرد: کارکنان شهرداری بندرعباس در این مورد حکم قضایی نداشته اند.

وی اضافه کرد: اولویت برخورد ها در دستگاه قضایی برخورد با دانه درشت ها و صاحبان قدرت است. در مواجهه با تخلفات مستضعفین و محرومین باید خیرخواهانه برخورد کنیم و این رویکرد دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان توضیح داد: از زمانی که فیلم در فضای مجازی انتشار یافت بلافاصله ورود و موضوع را به صورت حضوری پیگیری کردیم و از دستگاه هایی که این اقدامات را انجام داده بودند شرح خواستیم.

صالحی ادامه داد: پرونده قضایی تشکیل شد که در حال آنالیز و تحقیقات است. پیگیری های لازم اجرا شده و خانه ای برای این خانواده رهن شده که در آن ساکن شوند و هزینه درمان هم به صورت رایگان انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1383

به "آخرین شرایط پرونده تخریب خانه ای در بندرعباس؛ کارکنان شهرداری حکم نداشتند ، بلافاصله ورود کردیم و پرونده قضایی تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پرونده تخریب خانه ای در بندرعباس؛ کارکنان شهرداری حکم نداشتند ، بلافاصله ورود کردیم و پرونده قضایی تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید