آمریکا مهلت تسویه قراردادها با شرکت کاسکو چین را تمدید کرد

به گزارش تیم علمی، دولت آمریکا بامداد آدینه مهلت ارائه شده به شرکت ها برای تسویه قراردادهای خود با یک شرکت کشتیرانی چین را تمدید کرد.

آمریکا مهلت تسویه قراردادها با شرکت کاسکو چین را تمدید کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بامداد آدینه (به وقت تهران) معافیت شرکت ها برای متوقف کردن تدریجی همکاری خود با یک شرکت کشتی رانی چین که به نقض تحریم های ایران متهم شده را تمدید کرد.

خزانه داری آمریکا چند وقت پیش معافیتی دو ماهه برای شرکت ها جهت قطع تدریجی معاملات خود با شرکت کشتی رانی کاسکوی چین صادر نموده بود. واشنگتن یک ماه پیشتر این شرکت را به اتهام حمل نفت خام ایران تحریم نموده بود.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای بامداد آدینه به شرکت ها اجازه داده برای یک دوره دیگر (تا 4 فوریه 202) مبادلاتی را که برای قطع همکاری با این شرکت ضروری است ادامه دهند.

تحریم هایی که آمریکا علیه شرکت کاسکو وضع نموده موجب افزایش شدید هزینه حمل و نفت و گاز طبیعی مایع در سراسر دنیا شده است.

چین یکی از 8 کشوری است که قبلاً از معافیت های آمریکا از تحریم های اعمال شده علیه نفت ایران برخوردار شده بود، اما این معافیت ها در اردیبهشت ماه امسال به خاتمه رسید و دولت ترامپ از تمدید آن خودداری کرد.

دونالد ترامپ 18 اردیبهشت ماه سال گذشته به طور یکجانبه با نقض تعهدات آمریکا ذیل توافق هسته ای برجام کشورش را از این توافق خارج و تحریم ها علیه ایران را مجدداً اعمال کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 629

به "آمریکا مهلت تسویه قراردادها با شرکت کاسکو چین را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا مهلت تسویه قراردادها با شرکت کاسکو چین را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید