ادامه بازاریابی تسلیحاتی ترامپ در ویتنام

به گزارش تیم علمی، رئیس جمهوری آمریکا در ادامه سفر دوره ای خود به شرق آسیا، بار دیگر در ویتنام نیز برای فروش تسلیحات ساخت آمریکا دست به بازاریابی زد.

ادامه بازاریابی تسلیحاتی ترامپ در ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا طی سفر خود به ویتنام، مقامات این کشور را تشویق کرد تا موشک ها و دیگر سیستم های تسلیحاتی را از ایالات متحده خریداری نمایند.

به گزارش الجزیره، رئیس جمهوری ایالات متحده در پیامی به نگوین خوان فیوک، نخست وزیر ویتنام، وی را به خرید موشک ها و دیگر سیستم های تسلیحاتی از ایالات متحده تشویق کرد. ترامپ طی دیدار کوتاه خود از ویتنام گفت که ایالات متحده بهترین موشک ها را در دنیا می سازد.

ترامپ همچنین در دیدار خود با تران دای کوانگ، رئیس جمهوری ویتنام پیشنهاد میانجی گری آمریکا در موضوع اختلافات بر سر مالکیت آب های دریای جنوبی چین را مطرح نمود. با این حال، رئیس جمهوری ویتنام تأکید کرد که کشورش مایل است اختلاف موجود در این زمینه را به وسیله مذکرات مسالمت آمیز حل نماید.

ترامپ پیشتر و طی سفر به ژاپن نیز برای تسلیحات ساخت کشورش بازار گرمی کرد. رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی در ژاپن گفته بود: ژاپن می تواند موشک های کره شمالی را خارج از آسمان نیز سرنگون کند، اگر تسلیحات آمریکایی مورد احتیاج برای انجام این کار را خریداری کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 382

به "ادامه بازاریابی تسلیحاتی ترامپ در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بازاریابی تسلیحاتی ترامپ در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید