ازبکستان جزو قدرت های فوتسال آسیا است، در بازی با تایلند نقاط ضعف تیم معین شد

به گزارش تیم علمی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ازبکستان یکی از تیم های قوی فوتسال آسیا است و بازی تدارکاتی برابر این تیم محک خوبی برای ما است.

ازبکستان جزو قدرت های فوتسال آسیا است، در بازی با تایلند نقاط ضعف تیم معین شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، محمد ناظم الشریعه ظهر امروز در نشستی خبری در ارتباط با دیدار محبت آمیز تیم های ملی فوتسال ایران و ازبکستان گفت: تمام هدفمان این است که با توجه به سختی هایی که کشیده ایم شرایط را در این دو بازی با ازبکستان به گونه ای رقم بزنیم که زمینه برای راهیابی به جام دنیای ایجاد گردد و به شرایط ایده آل برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه ازبکستان یکی از تیم های قوی فوتسال آسیا است گفت: در سه بازی محبت آمیز که در تایلند انجام دادیم به دلیل مصدومیت 40 درصد از بازیکنان به صورت مناسب عمل نکردیم اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم شرایط مناسب را برای جام دنیای داشته باشیم.

وی در رابطه با سابقه تیم ملی ایران در فوتسال اضافه کرد: با توجه به اینکه در گذشته فوتسال، فوتبال سالنی بوده رتبه چهار رتبه مناسبی است، اما با توجه به وضعیت فعلی که فوتسال به سمت اروپایی بازی کردن می رود انتظار نتایج بهتری داریم.

ناظم الشریعه ادامه داد: با توجه به مشکلاتی نظیر تغییرات در فدراسیون، برگزاری دیرهنگام لیگ و عدم تطابق لیگ با لیگ دیگر کشورها ایران در شش هفته گذشته شرایط خوبی نداشته اما با بازی با تایلند نقاط ضعف تیم تا حد زیادی معین شد و درصدد برطرف آن هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در زمینه حریفان تیم ملی، بیان کرد: با توجه به این که در گروه سختی قرار گرفته ایم که هر سه تیم قهرمان قاره های خود هستند ولی با این حال اسپانیا قهرمان دنیا در گروه ما واقع شده است و بازی سختی را مقابل این تیم داریم، همچنین مراکش و آذربایجان دو تیم دیگر در گروه ما بازیکنان خوبی را در اختیار دارند که این دو بازی نیز برای ما شرایط سختی را ایجاد می نماید اما هدفمان صعود به مرحله بعدی جام دنیای است تا بتوانیم عملکرد مناسب خود را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: کمترین توقع ما از فدراسیون، حمایت است و امیدواریم شرایط روحی، روانی مناسب و فضایی بدون حاشیه برای بازیکنان مهیا گردد، ما نیز تمام کوشش خود را برای سرافرازی ملت ایران انجام می دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 584

به "ازبکستان جزو قدرت های فوتسال آسیا است، در بازی با تایلند نقاط ضعف تیم معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازبکستان جزو قدرت های فوتسال آسیا است، در بازی با تایلند نقاط ضعف تیم معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید