انریکه: اگر پنالتی سوم نصیب مان می شد، دوباره راموس پشت ضربه می ایستاد، برای بازی با آلمان برنامه دارم

به گزارش تیم علمی، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از تساوی تیمش مقابل سوئیس از مدافع تیمش پس از به هدر دادن دو ضربه پنالتی حمایت کرد.

انریکه: اگر پنالتی سوم نصیب مان می شد، دوباره راموس پشت ضربه می ایستاد، برای بازی با آلمان برنامه دارم

به گزارش خبرنگاران، لوئیس انریکه که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در پنجمین ملاقات خود در گروه A4 لیگ ملت های اروپا در خانه سوئیس در واپسین لحظات از شکست گریختند و به تساوی یک-یک بسنده کردند، پس از این بازی گفت: فوتبال می تواند این شکلی باشد. فوتبال ورزش فوق العاده ای است، اما گاهی اوقات عدالت در آن رعایت نمی گردد. اتفاقات زیادی رخ داد و ما سعی کردیم با سبک خودمان بازی کنیم. در نیمه اول احساس کردیم که احتیاج به استفاده از مهاجم نوک نداریم. ما فاقد طراوت لازم نبودیم، اما به نظرم سوئیس خوب بود.

وی اضافه کرد: ما در دشوارترین کار ممکن که همان گلزنی است، کمبود داشتیم. با این حال با توجه به کارهایی که در نیمه اول کردیم، شایسته کسب پیروزی بودیم و در نیمه دوم هم همینطور بود. حالا پس از بازی آسان است که بگوییم موراتا یا جرارد مورنو باید از ابتدا در ترکیب قرار می دریافتد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا همچنین درباره ملاقات پایانی تیمش در همین چارچوب که سه شنبه شب مقابل آلمان و نبرد برای صدرنشینی خواهد بود، گفت: برای بازی با آلمان برنامه دارم. باید ببینیم تا آن زمان بازیکنان چطور ریکاوری خواهند کرد و روی کدامیک از آنها می توانیم حساب کنیم.

انریکه همچنین در مورد انتخاب اونای سیمون برای قرار دریافت در درون دروازه اسپانیا در این ملاقات اعلام کرد: همواره گفته ام که از سه دروازه بانم راضی هستم و به استفاده از آنها ادامه خواهم داد. اونای سیمون هم در این بازی عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی همچنین در دفاع از کاپیتان تیمش که ضمن ثبت رکورد بیشترین بازی ملی در قاره اروپا به نام خود، دو ضربه پنالتی را هم برای اسپانیا در این ملاقات به هدر داد، گفت: ناعادلانه خواهد بود که راموس را به خاطر به هدر دادن یک، دو یا سه پنالتی کنار بگذاریم. اگر یک پنالتی دیگر در این بازی نصیب مان می شد، دوباره او پشت ضربه پنالتی می ایستاد.

انریکه در جمع بندی صحبت هایش تأکید کرد: اگر سرخیو را به خاطر به هدر دادن دو ضربه پنالتی از لیست پنالتی زنان خود کنار بگذاریم، این شبیه به یک جوک خواهد بود. ما یک لیست از پنالتی زنان داریم که سرخیو در صدر آنهاست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1370

به "انریکه: اگر پنالتی سوم نصیب مان می شد، دوباره راموس پشت ضربه می ایستاد، برای بازی با آلمان برنامه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: اگر پنالتی سوم نصیب مان می شد، دوباره راموس پشت ضربه می ایستاد، برای بازی با آلمان برنامه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید