استوکس باید درس عبرت پرسپولیس گردد، تمرین خانگی ملال آور است

به گزارش تیم علمی، بهزاد داداش زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تمرینات خانگی بازیکنان تیم های فوتبالی در روزهای تعطیلی رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تمرین در خانه مثل مشق شب هایی است که در دوران دانش آموزی می نوشتیم اما همان تکالیف هم احتیاج به آنالیز توسط معلم دارد. قطعاً شرایط فعلی برای بازیکنان حرفه ای فوتبال سخت و ملال آور است.

استوکس باید درس عبرت پرسپولیس گردد، تمرین خانگی ملال آور است

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: یک تیم فوتبال با تمرین کردن گروهی و حضور در مسابقات، طراوت و شادابی دارد. روزهای عجیبی برای تمام امور کشورها رقم خورده است و باید شکیبا بود تا سلامتی انسان ها بیشتر از این به خطر نیفتد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شانس بالای قهرمانی این تیم در صورت ادامه بازی های لیگ برتر تاکید نمود: قطعاً تیمی که با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول است شانس بسیار بیشتری دارد. با این حال فکر می کنم بالا بردن جام در خاتمه فصل برای پرسپولیسی ها هم جذاب باشد.

وی درباره بلاتکلیفی مدیریت در پرسپولیس توضیح داد: واقعاً نمی دانم چه اتفاقاتی در باشگاهی با طرفداران میلیونی رقم می خورد که هیچکس هم از آن مطلع نیست. چرا بطور شفاف دلایل تغییر مدیریت عنوان نمی گردد. پرسپولیس به خاطر همین اشتباهات مدیریتی زیر بار قرض های سنگین ارزی رفته است. آبروی پرسپولیس و فوتبال ایران در بخش های حقوقی فیفا نباید برود. چرا باید بدون در نظر دریافت قوانین جاری با بازیکن و مربی خارجی طوری قرارداد بسته گردد که آنها بلافاصله پس از رفتن از ایران شکایت نموده و به راحتی محکوممان نمایند؟

داداش زاده اضافه کرد: آنتونی استوکس از لحاظ فنی قابلیت هایی داشته است اما همین یک مورد به دلیل بی انضباطی و حاشیه هایش باید درس عبرتی برای پرسپولیسی ها گردد. بازیکنی که خیلی راحت رفت و کسی هم نیست پیگیر غیبت غیر موجه او گردد.

کارشناس فوتبال ایران اعلام نمود: بخش اصلی مسائل تیم ها مربوط به مدیریت است. حتی استعدادیابی هم برای استفاده از توانمندی های فوتبالیست های داخلی صورت نمی گیرد تا دیگر سراغ بازیکنان بی کیفیت یا پردردسر خارجی نرویم. آقایان چرا نمی خواهند از اشتباهات درس بگیرند. ادامه این شرایط پرسپولیس به نفع فوتبال ایران نیست چون همین تیم بیشترین بازیکن ملی پوش را دارد و طرفدارانش در آسیا بیشتر از هر باشگاه دیگری هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1025

به "استوکس باید درس عبرت پرسپولیس گردد، تمرین خانگی ملال آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوکس باید درس عبرت پرسپولیس گردد، تمرین خانگی ملال آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید