برگزاری دو بازی در هفته باعث افزایش مصدومان و ضرر تیم ملی می گردد

به گزارش تیم علمی، ساسان خداپرست، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تیمش پیش از شروع مسابقات لیگ برتر گفت: تمرینات تیم شهرداری ورامین حدود یک ماه دیرتر از سایر تیم ها شروع شد. من نیز دیرتر به این تیم ملحق شدم و حدود 40 روز است که با شهرداری ورامین تمرینات خود را پیگیری می کنم.

برگزاری دو بازی در هفته باعث افزایش مصدومان و ضرر تیم ملی می گردد

وی در ادامه درباره شرایط تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال گفت: تیم ها در مسابقات لیگ برتر والیبال به سه گروه تقسیم می شوند. حدود 4 تیم بسیار خوب وجود دارند. دو الی سه تیم ضعیف هستند و سایر تیم ها شرایط مشابهی با یکدیگر دارند. به همین علت هر تیمی که در روز بازی کم اشتباه ظاهر گردد می تواند پیروز گردد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درباره بازی مقابل هورسان رامسر گفت: هفته نخست میزبان هستیم. هنوز اطلاعی ندارم که تماشاگران می توانند در سالن حضور داشته باشند یا خیر. هورسان، تیم خوبی است. باید کم اشتباه بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه قابل قبول را بدست آوریم و با یک برد ارزشمند به استقبال هفته دوم برویم که در یزد با تیم شهداب بازی سختی خواهیم داشت.

خداپرست درباره برگزاری دو بازی در هفته اضافه کرد: برگزاری دو مسابقه در یک هفته زیاد است و قطعا با این شرایط تمامی تیم ها تا نیم فصل افت خواهند کرد و نمی توانیم شرایط آرمانی خود را حفظ کنیم. نمی دانم فدراسیون و سازمان لیگ چرا این گونه برنامه ریزی می نمایند. بعضی از تیم ها بازیکنانشان در جام باشگاه ها حضور داشتند و این فرایندِ برگزاریِ مسابقات، خستگی آنها را دوچندان خواهد نمود. فرایند درستی نیست و در وهله اول فدراسیون لطمه خواهد خورد چرا که در صورت آسیب دیدگی ملی پوشان، تیم ملی متضرر می گردد و در گام دوم باشگاهها دچار مشکل خواهند شد. همانطور که علی اصغر مجرد از ناحیه آشیل پا مصدوم شد که تمام اینها ناشی از خستگی می باشد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درباره تک بازی برگزار شدن فینال نیز گفت: با برگزاری مسابقه فینال به صورت تک بازی مخالف هستیم. اگر دو تیم راه یافته به فینال تهرانی باشند مسئله ای نیست ولی قطعا یکی از تیم های فینالیست، شهرستانی خواهد بود و آنها حاضر نخواهند شد بازی فینال در تهران برگزار گردد. تیم شهرداری ورامین نیز امکان ندارد بازی در تهران را بپذیرد.

به گزارش خبرنگاران، هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال روز یکشنبه شروع خواهد شد و تیم شهرداری ورامین در بازی نخست خود مقابل تیم هورسان رامسر صف آرایی خواهد نمود.

برنامه هفته نخست لیگ برتر والیبال

یکشنبه دوم آبان ماه - ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان - آذرباتری ارومیه

شهرداری ارومیه - راه یاب ملل مریوان

فولاد مبارکه سپاهان - مس رفسنجان

لبنیات هراز آمل - پاس گرگان

سایپا تهران - پیکان تهران

شهرداری ورامین - هورسان رامسر

شهداب یزد - شهرداری گنبد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1921

به "برگزاری دو بازی در هفته باعث افزایش مصدومان و ضرر تیم ملی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دو بازی در هفته باعث افزایش مصدومان و ضرر تیم ملی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید