بسته های اینترنت رایگان 30 تا 60 گیگابایت به دانشجویان، معلمان و اساتید داده می گردد

به گزارش تیم علمی، وزیر ارتباطات گفت تا سرانجام این هفته، بسته های اینترنت رایگانی به دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه اختصاص داده می گردد.

بسته های اینترنت رایگان 30 تا 60 گیگابایت به دانشجویان، معلمان و اساتید داده می گردد

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات که در مراسم بازگشایی یکی از مدارس دخترانه استعداد های درخشان منطقه یک حضور پیدا نموده بود؛ اظهار داشت و بسته های ترافیکی برای اقشار دیگری که با حوزه آموزش درگیر هستند؛ در نظر گرفته شده است.

به گفته زارع پور، بسته رایگان شش ماهه 60 گیگابایتی در اختیار اساتید حوزه و دانشگاه، بسته 40 گیگابایتی در اختیار معلمان و بسته 30 گیگابایتی در اختیار دانشجویان و طلاب قرار می گیرد:

با توجه به اینکه آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری همچنان ادامه دارد، بر اساس قولی که به وزارت آموزش و پرورش داده بودیم ترافیک بسته شاد برای دانش آموزان سراسر کشور رایگان شده است و بسته های ترافیکی رایگانی هم به اسم هدیه تا سرانجام هفته به صورت برخط به وسیله سامانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار استادان حوزه و دانشگاه، دانشجویان، معلمان و طلاب قرار می گیرد.

سال گذشته هم بسته های اینترنت رایگانی از سوی وزارت ارتباطات به دانشجویان، معلمان، اساتید و طلاب اختصاص یافته بود که با انتقاداتی هم همراه بود. مثلا، بعضی دانشجویان دانشگاه های کشور پیروز نشدند این بسته اینترنت رایگان را دریافت نمایند یا اینکه دانشجویان اظهار می کردند این بسته رایگان برای همه امورات کلاس های آنلاین آن ها کافی نیست.

همین طور، اپراتورها هم اعتقاد داشتند اختصاص بسته های اینترنت رایگان در حجم های وسیع به قشرهای زیادی از جامعه، باعث افزایش ترافیک شبکه و کاهش کیفیت اینترنت موبایل می گردد.

اکنون، اینترنت یکی از بزرگ ترین و اساسی ترین دغدغه های همه افرادی است که درگیر آموزش مجازی و کلاس های آنلاین هستند و بسیاری از والدین و خانواده ها یا معلمان واقعا از تامین چند گیگابایت اینترنت در ماه عاجزاند!

هنوز جزئیات بیشتری درباره این بسته های اینترنت رایگان اعلام نشده است. احتمالا وزارت ارتباطات از همان پایگاه داده ثبت نامی گذشته خود برای تخصیص اینترنت رایگان به دانشجویان، اساتید دانشگاه و حوزه و طلاب و معلمان استفاده می نماید.

هر افرادی که جزو این گروه ها هستند و در پایگان داده وزارت ارتباطات ثبت نام نکردند؛ می توانند به مراجعه و ثبت نام نمایند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1862

به "بسته های اینترنت رایگان 30 تا 60 گیگابایت به دانشجویان، معلمان و اساتید داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های اینترنت رایگان 30 تا 60 گیگابایت به دانشجویان، معلمان و اساتید داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید