بهاره رهنما دست کاربرا رو باز گذاشت ، فریاد بزنید !

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران:بهاره رهنما بازیگر جنجالی و البته فعال ایرانی است که اینبار دست کاربران را برای اظهار نظر درمورد خود و مسائل مختلف باز گذاشت.

بهاره رهنما دست کاربرا رو باز گذاشت ، فریاد بزنید !

بهاره رهنما بازیگر شلوغ و البته پر کار این روز ها در اینستاگرام است که اگر کسی تا به حال اهل تماشا فیلم و سریال های بهاره رهنما نبود حالا دیگر با عکس و فیلم و خبر هایی که از خانم بازیگر منتشر میشه کاملا شناخته است!بهاره رهنما بعد از ازدواج با حاجی بسیار فعال تر شد و حالا او را در هر زمینه ای پیدا میکنید. بهاره رهنما خود نیز دارای چند بیزینس است که در طول روز بار ها آن ها را تبلیغ می نماید، حالا اینکه شوهر بهاره رهنما هم برند های رنگ مو و آرایشی دارد به کنار!

این بازیگر را میتوان در صدر خانم های فعال در میان بازیگران دانست. ناگفته نماند رهنما به علت مدل زندگی و رفتارش حرف های زشت و ناسزای زیادی هم از سوی کاربران می شنود اما همچنان به کار خود ادامه می دهد. وی به تازگی ویدیویی منتشر کرد و در آن از کاربران خواست تا هرچه دل تنگشان می خواهد بگویند و بنویسند. این پست تا به الان نزدیک به 5000 کامنت خورد. در ادامه صحبت های خانم بازیگر را در این ویدیو مشاهده می کنید.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1962

به "بهاره رهنما دست کاربرا رو باز گذاشت ، فریاد بزنید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاره رهنما دست کاربرا رو باز گذاشت ، فریاد بزنید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید