برترین ساندبار تا 2 میلیون تومان؛ مالی ترین گزینه ها برای خرید

به گزارش تیم علمی، اگر دوست دارید که هنگام دیدنی فیلم و سریال یا بازی کردن در تلویزیون، صدای باکیفیت و شفافی را در کنار کیفیت تصویر خوب داشته باشید، بدون شک باید یک ساندبار برای سینما خانگی منزل خود تهیه کنید. ساندبارها همان اسپیکرهای افقی یا عمودی در کنار تلویزیون ها هستند که کیفیت صوتی سینما خانگی شما را بهبود می بخشند و تجربه دیدن فیلم و سریال با تلویزیون هوشمند را به امری لذت بخش تبدیل می نمایند. اگرچه بیشتر ساندبارها قیمت بالایی دارند، اما ما در راهنمای خرید برترین ساندبار تا 2 میلیون تومان خبرنگاران ، قصد داریم به معرفی و آنالیز 4 ساندبار برتر موجود در فروشگاه خبرنگاران بپردازیم تا خرید آسانی را تجربه کنید.

برترین ساندبار تا 2 میلیون تومان؛ مالی ترین گزینه ها برای خرید

ساندبار شیائومی مدل MDZ-34-DA؛ برترین ساندبار تا 2 میلیون تومان

ساندبار مدل MDZ-34-DA، برترین و باکیفیت ترین ساندبار شیائومی تا 2 میلیون تومان در فروشگاه آنلاین خبرنگاران است که به لطف قابلیت های بسیار خوبی که ارائه می دهد، حدود 84 درصد از کاربران خرید این محصول را توصیه نموده اند. این ساندبار ابعاد بسیار جمع وجوری دارد و وزن حدود 2 کیلوگرمی آن، کار را برای حمل ونقلش سخت نمی نماید. بدنه این محصول از جنس فلز و پلاستیک ABS فراوری شده تا کاربران هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن در صورت بروز اتفاقات غیر قابل پیش بینی نداشته باشند. این ساندبار، یک سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 30 وات است که با فناوری بلوتوث نسخه 5.0، کابل S/PDIF و AUX به تلویزیون شما متصل می گردد و صدایی شفاف و تفکیک شده را به گوش شما می رساند.

این محصول به شکل افقی روی میز تلویزیون یا حتی روی دیوار شما قرار می گیرد و انرژی خود را از برق شهری تأمین می نماید. جالب است بدانید که تیون این ساندبار به وسیله مهندس مشهور صدا وانگ فویو اجرا شده که بیش از 29 سال سابقه تیون سیستم های صوتی شرکت های مطرح را بر عهده داشته است. شیائومی ادعا نموده که این سیستم صوتی، صدایی فراگیر مشابه سینما را برای کاربران به همراه می آورد. کیفیت صدای این محصول اگرچه با برترین مدل ساندبار سونی تفاوت بسیار زیادی دارد، اما با توجه به قیمتی که برای خرید آن پرداخت می کنید، می تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد.

ساندبار ردراگون مدل GS560 Adiemus

اگر از کاربران گیمر هستید و قصد خرید یک ساندبار با بودجه 2 میلیون برای اهداف گیمینگ را دارید، ساندبار ردراگون مدل GS560 Adiemus، یکی از برترین گزینه های ممکن خرید برای شماست. این محصول ابعاد بسیار جمع وجوری دارد و وزن حدود 400 گرمی آن به راحتی امکان حمل و نقل کردن آن را برای کاربران مسیر می سازد. این ساندبار مجهز به نورپردازی RGB است تا خیلی بیشتر از سایر محصولات هم قیمت خود، حس و حال یک محصول گیمینگ را به کاربران القا کند. این محصول صدا را با حدبیشتر توان خروجی 10 وات به کاربران ارائه می دهد و به صورت افقی می توان از آن روی میز یا روی دیوار استفاده کرد. این ساندبار فاقد ساب ووفر داخلی است و انرژی خود را از جانب برق شهری (110V-240V) تأمین می نماید. اتصال این محصول به تلویزیون و یا کامپیوتر شما به وسیله کابل AUX صورت می گیرد و طراحی زیبا و ساده ای نیز دارد.

ساندبار کریتیو مدل Stage Air

ساندبار کریتیو مدل Stage Air، یک محصول فوق العاده باکیفیت و مالی است که به لطف قابلیت های بسیار خوبی که در اختیار کاربران قرار می دهد، در فهرست برترین ساندبار تا 2 میلیون خبرنگاران قرار گرفته است. این ساندبار طراحی بسیار جمع وجور و در عین حال بسیار جذابی دارد و برخلاف سایر محصولات معرفی شده، مجهز به باتری قابل شارژ است که حدبیشتر می تواند تا 6 ساعت از مراسم های شما به خوبی میزبانی کند. به لطف این قابلیت شما به راحتی می توانید در محیط های مختلف و بدون احتیاج به اتصال به برق از این ساندبار بهره ببرید.

این محصول صدای شفاف و باکیفیت را با حدبیشتر توان خروجی 20 وات به کاربران ارائه می نماید و از امکانات آن می توان به اتصال به وسیله بلوتوث، ورودی پورت USB و کابل AUX اشاره نمود. ساندبار کریتیو مدل Stage Air که صدایی در حد و مقدار برترین ساندبار سونی و سامسونگ ارائه می دهد، برای صدای واضح تر دو درایو قدرتمند دارد و رادیاتور منفعل بزرگ آن نیز بیس فوق العاده خوبی را بدون ساب ووفر فراوری می نماید.

ساندبار جنیوس مدل BLK100؛ مقرون به صرفه ترین ساندبار بازار

در نهایت می پردازیم به معرفی و آنالیز مقرون به صرفه قیمت ترین ساندبار موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران یعنی ساندبار جنیوس مدل BLK100. این محصول ابعاد بسیار جمع وجور 36x7x6 سانتی متری دارد و وزن حدوداً یک کیلوگرمی آن، هیچ مسئله ای برای حمل ونقل کاربران ایجاد نمی نماید. این ساندبار کابل بسیار بلند 1.5 متری دارد که دو خروجی USB و AUX را در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه روی این کابل یک دکمه چرخان برای تغییر ولوم تعبیه شده تا کاربران از این طریق نیز بتوانند صدا را کم و زیاد نمایند. این محصول با توجه به قیمتی که دارد، کیفیت صدای مناسبی را به کاربران ارائه می دهد و از کلیه فرمت های صوتی نیز پشتیبانی می نماید.

سخن پایانی

ساندبارها نسل تازه سینماهای خانگی محسوب می شوند که قطعات و ابعادشان کاهش یافته است. این محصولات در ابتدا فقط برای تقویت سیستم صوتی تلویزیون فراوری شدند؛ اما رفته رفته به امکاناتشان افزوده شد و دستخوش تغییرات زیادی شدند. امروزه بیشتر ساندبارها با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و سایر دستگاه های دیجیتالی، کاربردی بسیار بیشتر از تقویت صدای تلویزیون دارند. در راهنمای خرید برترین ساندبار تا 2 میلیون تومان خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 4 محصول باکیفیت و خوش صدا از برندهای مختلف پرداختیم تا با پرداخت هزینه ای منطقی و مناسب تجربه خرید خوبی از فروشگاه آنلاین خبرنگاران را داشته باشید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این ساندبارهای مالی موجود در فهرست ارزش خرید بالاتری دارند؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2319

به "برترین ساندبار تا 2 میلیون تومان؛ مالی ترین گزینه ها برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ساندبار تا 2 میلیون تومان؛ مالی ترین گزینه ها برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید