تور اروپا ارزان: بهداشت جهانی: آمریکا باید به افزایش مجدد مبتلایان به کرونا در اروپا توجه کند

به گزارش تیم علمی، سازمان بهداشت جهانی به مقام های آمریکایی هشدار داده است که به افزایش مجدد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا توجه ویژه ای داشته باشند.

تور اروپا ارزان: بهداشت جهانی: آمریکا باید به افزایش مجدد مبتلایان به کرونا در اروپا توجه کند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، هانس کلوگ مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی به مقام های آمریکایی هشدار داده است که به افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا در اروپا توجه نموده و از اشتباهات کشورهای اروپایی درس بگیرند.

وی گفت: نرخ واکسیناسیون در اروپا کاهش یافته و این منطقه شاهد موج چهارم است. اصل اساسی این است، اگر با پیک کرونایی تسریع شد، درنگ نکنید و بازگشت هر چه سریعتر به محدودیت های کرونایی برترین گزینه خواهد بود. کاهش محدودیت ها و تدابیر بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا عامل مهمی در ایجاد موج چهارم کرونا در اروپا داشته است.

سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که تا فوریه سال آینده احتمالا 500 هزار نفر در اروپا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

تا به امروز تنها 47 درصد جمعیت اروپا در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و تنها 8 کشور اروپایی نرخ واکسیناسیون بالاتر از 70 درصد دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1933

به "تور اروپا ارزان: بهداشت جهانی: آمریکا باید به افزایش مجدد مبتلایان به کرونا در اروپا توجه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: بهداشت جهانی: آمریکا باید به افزایش مجدد مبتلایان به کرونا در اروپا توجه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید