تامین اعتبار شرط افتتاح راستا رفت آزادراه تهران، شمال تا خاتمه 1401

به گزارش تیم علمی، در شرایطی که روز گذشته مسئولان بنیاد مستضعفان به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رییس جمهور از فرایند پیشرفت آزادراه تهران-شمال بازدید کردند، به نظر می رسد تنها شرط لازم و ضروری برای بهره برداری به موقع از جهت رفت منطقه دو این محور، تامین منابع اقتصادی باشد.

تامین اعتبار شرط افتتاح راستا رفت آزادراه تهران، شمال تا خاتمه 1401

مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه-در بازدید مشترک به همراه صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور و پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان-،بازدید مشترکی به همراه سایر دست اندرکاران از منطقه دو آزادراه تهران-شمال برای آنالیز فرایند پیشرفت فیزیکی این آزادراه داشت.

پس از این بازدید، میرکاظمی از افتتاح راستا رفت آزادراه تهران-شمال تا سرانجام سال 1401 اطلاع داد و در عین حال بر تامین اقتصادی لازم برای اجرای پروژه تاکید نمود.

در این بین فتاح نیز درباره منابع اقتصادی مورد احتیاج برای تکمیل و بهره برداری باند رفت آزادراه تهران-شمال سخن گفت. بر اساس اظهارات او اگر دولت بتواند در اسفندماه سال جاری منابعی را به این پروژه تزریق کند، بهره برداری از راستا رفت منطقه دو آزادراه تا سرانجام سال آینده قابل انجام است. بخش عمده کار، تامین تجهیزات و تاسیسات است که احتیاجمند هزینه قابل توجهی است و در صورت تزریق منابع اقتصادی سهم دولت، بهره برداری از این باند طی زمان بندی انجام شده انجام می گردد.

طبق گزارش های اعلام شده در حال حاضر 6.5 کیلومتر از راستا رفت در منطقه 2 که شامل تونل البرز به عنوان بزرگترین تونل خاورمیانه است تکمیل شده و کار در 16 کیلومتر دیگر این راستا ادامه دارد. بعلاوه در گزارش ارائه شده، اعلام شد که پیشرفت فیزیکی کار در راستا رفت این منطقه از آزادراه تهران-شمال بیش از 76 درصد است و بر زمان تکمیل این راستا در اسفند ماه 1401 تاکید شده است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2100

به "تامین اعتبار شرط افتتاح راستا رفت آزادراه تهران، شمال تا خاتمه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبار شرط افتتاح راستا رفت آزادراه تهران، شمال تا خاتمه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید