تبریز میزبان بازی ایران - ترینیداد می گردد؟

به گزارش تیم علمی، دستیاران کی روش در سفر به شهر تبریز حتی از امکانات هتلی که قرار است تیم ملی در آن اردو بزند بازدید کردند که همه چیز بر اساس خواسته هایشان پیش رفت .

تبریز میزبان بازی ایران - ترینیداد می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ،کی روش بعد از بازی با بولیوی گفته بود تیم ملی برای همه مردم ایران است و نوبت آن است در شهرستان ها هم به میدان برود.حالا محتمل است بازی 24 آبان تیم ملی مقابل ترینیدا و توباگو در شهر تبریز و در ورزشگاه یادگارم امام این شهر برگزار گردد.مارکار آقاجانیان و دیگر دستیاران کی روش در سفر به تبریز ضمن بازدید از چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز از ورزشگاه بنیان دیزل هم دیدن کردند. البته که ورزشگاه بنیان دیزل چمن بهتری به نسبت ورزشگاه یادگار امام دارد اما مشکل اینجاست که اگر استقبال زیادی از بازی تیم ملی گردد ظرفیت سکوها نمی تواند پاسخگوی تماشاگران باشد.

دستیاران کی روش در سفر به شهر تبریز حتی از امکانات هتلی که قرار است تیم ملی در آن اردو بزند بازدید کردند که همه چیز بر اساس خواسته ها پیش رفت و در نهایت شهر تبریز برای میزبانی از تیم ملی تایید شد.

البته ورزشگاه امام رضای شهر مشهد هم برای میزبانی از تیم ملی نامزد شده و قرار است دستیاران کی روش در روزهای آینده سفری هم به شهر مشهد داشته باشند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 90

به "تبریز میزبان بازی ایران - ترینیداد می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز میزبان بازی ایران - ترینیداد می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید