تجلیل شورا و شهرداری از افتخارآفرینان شیرازی توکیو

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/فارس در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن قدردانی از قهرمانان ورزشی که در رقابت های المپیک و پارالمپیک2020 توکیو، به هرکدام از مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی، 50 میلیون تومان پاداش اعطا شد.

تجلیل شورا و شهرداری از افتخارآفرینان شیرازی توکیو

یکشنبه 21 شهریور، در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، مراسم تجلیل از مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی توکیو 2020، برگزار و به هر یک از این ورزشکاران قهرمان، مبلغ 50 میلیون تومان به اسم پاداش، اعطاء شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: پاداش در نظر گرفته شده براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و تائید این مصوبه از سوی فرمانداری، به وسیله شهرداری شیراز و با هدف قدردانی از کوشش افتخارآفرینان شیرازی، جبران بخشی از هزینه ها و تشویق این شهروندان به ادامه راه و کسب موفقیت های بیشتر، تعلق گرفته است.

مرتضی جعفری اضافه نمود: بر اساس این مصوبه، برادران گرایی، محمد حسن زاده، علی اصغر جوانمردی، مجتبی کمالی، محسن عزیزنژآد، مهدی اولاد، نعیما خواجوی، سمیرا ارم و ساره جوانمردی مشمول این مصوبه می شوند و البته قرار است طی لایحه ای، پاداش ویژه ای هم برای مدال آوران در نظر گرفته گردد.

او با بیان این مطلب که حضور ورزشکاران در رقابت های جهانی موجب افتخار و سربلندی شهر شیراز و کشور ایران است، اظهار کرد: این اقدام شهرداری با رویکرد قدردانی از زحمات ورزشکاران شیرازی و ایجاد انگیزه برای طی مراحل بالاتر صورت گرفته است.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز به صندلی این کلانشهر در زمینه ورزش اشاره نمود و گفت: بسیاری از این افتخارآفرینان ورزشی تمرینات ورزشی خود را در همین سالن ها و زمین های ورزشی شهرداری انجام می دادند که این علاوه بر افتخار برای مجموعه شهرداری تلنگری است برای پرداختن جدی تر به موضوع کشف استعدادهای ورزشی از دل محلات شهری.

جعفری، موفقیت هایی همانند کسب اسم شهر ملی دوچرخه، ریاست کمیته ورزش های همگانی مجمع کلانشهرهای کشور، عضویت در شبکه شهرهای فعال در زمینه ورزش و سلامت را در کنار وجود فضاهای متعدد ورزش همگانی، زمینه مناسبی برای اجرای برنامه های هدفمند در حوزه ورزش اسم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1843

به "تجلیل شورا و شهرداری از افتخارآفرینان شیرازی توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل شورا و شهرداری از افتخارآفرینان شیرازی توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید